" NEMODEL " môj prvy deň ked sa to začalo

" NEMODEL "

Ahojte, vela z vás mi pisalo na facebook aj ask , či by som sem nenapisal o svojich začiatkoch, aby ma par ludi špatne nepochopili, stale na tom začiatku len som :)
trvalo mi dlhe roky presvedčit mojich rodičov aby ma už ako tak konečne pustili na moje prve fotenie, ktore sa konalo 2. jula 2013  v jednom z najkrajšich slovenských miest , ktore sú Košice v ten deň bolo na namestí strašne veľa ludi kedže sa prazdniny len začali a všetci si uživali , hlavne my tínedžeri voľno od školy...

Takže sadol som si do autobusu cestoval hodinu a pol do Košic bol som dost unaveny tak som bol rad že som tam ,na stanici čakala kamaratka , ktora je rodena košičanka a Košice pozna ako svoju dlaň, trocha sme pokecali a teda na pokyn fotografa išli do Hotela DoubleTreeHilton, kde sme ho počkali no predtym sme išli ešte do OC Optima na menšie kavu :) aj z jeho peknou vizažistkou :D viete si predstavit ako som bol rad , haha 
ale nie
v Hiltone som sa prezliekol a dali ma tam vyzorovo do poriadku ako to pri foteniach chodi
a mohlo sa vyrazit.

Po pokecu, sme sa rozhodli , že ked je tak pekny den, vyrazime na hlavnu ulicu ,ktora ponuka krasnu sceneriu stareho mesta v ktorej vznikli aj tieto fotky :) 
na tej druhej fotke mam už trocha divne vlasy, a tiež už mam aj iný učes kedže som sa bol včera ostrihat :)
Po 4 hodinovom dlhom foteni sme trocha vyrazili do parku 
Boli to celkovo len take "random" fotky, čo nas napadlo to sme fotili ,bola to sranda a velmi dobra skusenost , tiež som poznal novich super ludi z tejto brandže ,ktora sa zda dost fajn.

vtipna spomienka : Ked sme fotili na namesti isty majitel jedneho kebab baru od nas chcel aby sme mu urobili menšiu reklamu, bolo to celkom zažitok pripravit taký kebab ,:D


Takže toto bol moj prvy den, som rad , že si si to vôbec len prečital až sem , a zaujimalo ťa to, ak chceš kludne miv komentari nechaj svoj nazor aleb otazku ak by ťa niečo zaujimalo rad sa ti vyjadrim,
btw : buduci týžden idem na dalšie fotenie do Košic, takže fotky budu omnoho lepšie, a kedže som si dal ostrihat vlasy tiež ine, tak sa tešim na vaše reakcie .

AĎO .

Komentáre

  1. Tvoj blog sa mi veľmi páči.
    Informoval si ľudí o všetkom potrebnom. Stručne si tu rozpísal to, čo by mohlo ľudí zaujímať. Vyjadruješ sa zaujímavo a taktieť máš aj inteligentné názory a to sa mi páči. Nie je prehnaný, ale má všetko to, čo aj má mať.
    Máš môj obdiv a práve si získal verného blogového fanúšika ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pfuuu prvý fanušik !:)) veľmi sa tešim za tvoj nazor, ktory si mi sem napisala , budem rad ak budeš moj blog sledovat a aj nadalej :)

      Odstrániť
  2. Normálne spisovateľ z teba :33 a tie vlasy máš super ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chcelo by sa to aj trošku zamyslieť nad gramatikou, spellovaním, čiarkami, diakritikou,atď, a celkovo aj slovosledmi viet, a nie len tak písať bez rozmyslu..lebo sa to miestami nedá čítať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skus si prečitat moj uplne prvý post :))
      za gram. chyby sa ospravedlnujem no, je to ine ked to niekto len tak prečita a niekto to píše ,takže ale budem sa snažiť to len zlepšovat

      Odstrániť
  4. Ako si sa dozvedel o fotení alebo ako si sa k tomu dostal ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prepač že ti odpovedam tak neskoro ale všimol som si tvoju otazku až teraz :) uplne s prvotna si to už nepamätám, bolo to obojstranne s fotografom sme sa proste dohodli na take random fotenie :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcel by si ešte takéto fotenie absolvovať ?
      Vďaka za odpoveď :)

      Odstrániť
    2. určite ano :) len musí byť nato aj čas a počas školy ho mam žalostne malo :)

      Odstrániť
  6. Jůů, fotky jsou moc super, musel to být skvělý zážitek.:)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky