Outfit day and 2#Favourite through

Ahojte !

Na ask ste mi veľa z vás písali nech napíšem príspevok o mojom "štýle" alebo proste o tom čo rád nosím :)

Zatial sem dám fotky stiahnuté z internetu ,teda obrázky veci , ktoré ale taktiež vlastním , akonáhle sa dostanem k zrkadlovke budu tu už pribúdať príspevky a fotky mojich vecí ,nechcem zas ale aby to niekto bral ako nejaké chválenie sa . Je to len na inšpiráciu a pre ľudí ktorých to naozaj ZAUJIMA .

So

Ako chalan zas až tak moc nedbám o to čo mám na sebe , občas máme také dni keď sa vyobliekame najlepšie ako vieme a občas sú také keď proste otvorite skriňu alebo pôjdete do šatníka a vezmete prvé čo vám padlo pod ruku .

Môj štýl obliekania je v tom,že som skôr za kvalitu ako kvantitu ,radšej budem mať napr. jedno Nike tričko ako 2 tríčká z čínskeho obchodu, no nie vždy platí pravidlo ,že značková vec je naozaj kvalitná
napr. keď som bol v Nemecku v nákupnom centre Europa Passage v Hamburgu kúpil som si nohavice z H&M , hneď po prvom vypratí zišla farba dole a urobili sa po nohaviciach biele bodky kde proste farba úplne chýbala .Takže záleži proste od toho aké máte šťastie :)


Rád nosím modrú,bielu a čiernu to sú zakladne farby pre muža ako také a myslím,že každý chalan tieto farby nosí omnoho radšej ako napr. červenú či fialovú.


V dnešnej dobe všetci riešia čo máte na sebe VŠETCI doslova , aj chalani kto povie nie,klame len sám seba.

                                     Veci ,ktoré som si naposledy kúpil a mohli by vás inšpirovať sú
Jednoduchá károvana košeľa Lacoste
Jednoduchá košeľa Calvin Klein (tá moja ma ešte bordovo biely pásik pod golierom)
Košela Yves Saint Laurent
K týmto košeľiam vesta z H&M
Nohavice Topman
A zopár tričiek,ktorích nieje nikdy dosť špecialne vyzdvihnem toto burger tričko ,ktoré som hľadal už doosť dlho
                                                 Takže to je tých pár vecí,ktoré mi pribudli :)

Moja obľúbená obuv sú Conversky,sú jednoduche a pohodlné a na leto veľmi dobrá obuv, aj ked som ich nosil aj túto "zimu nezimu" čo aktualne bola .:D


conveeeerrsss

Selfie fotka a čiapka mojej vlastnej výroby z inicialami ADIK,ktoru ale nenosim:) 

NO a ktoby si to čirou nahodou nevšimol najradšej nosím Pilotky :)



Som veľmi rád,že ste dočítali tento príspevok až sem . očakavajte nové fotky z môjho 2# profi fotenia na ktoré dúfam pôjdem už budúcí týžden do KOŠIC s užasnym fotografom,s ktorým mam už jeden príspevok napísaný nižšie v starších postoch .
Očakavajte omnoho lepšie príspevky ,lepšiu kvalitu fotiek a už aj z môjho vlastneho archívu a pre čitateľov možnú súťaž GIVEAWAY ak bude aktivita na mojom blogu každým dňom vyššia a vyššia , budem rád za vaše komentáre čo by sa dalo zlepšiť alebo naopak ,či ste spokojný .

AĎO .
poznm. fotenie bolo preložene z dôvodu vyťaženosti fotografa aj moje, že v pondelok už idem do školy a musim sa veľa učit no nezufajte fotky budu o pár týždnov :))

Komentáre

  1. Ppči članok Aďo , pači sa mi to moc ! nepoznám ťa ani nič, ale fakt je to dosť fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie topman nohavice mam tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Článok super, ale viac popracuj na usporiadaní viet .

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super članoook Aďo mam ťa rada <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Poviem to takto, celkom nežne, vedecky - čítať tvoje články doslova bolí. Z gramatického hľadiska... oh, panečku, je tam toľko vecí, ktoré dupú gramatike po hrobke, že chudera po nociach nemôže spávať. Nie som si istá či si to uvedomuješ, ale ak nie, máš vážny problém, lebo ani moja 7 ročná sesternica by nebola schopná dať mäkčeň na t!!! Okrem toho ti pár krát ušiel syntax a sémantiku a držanie textu kvôli šetreniu času ani nekomentujem. A predtým ako všetky tvoje "little fans" vytiahnu na mňa vidly a pochodne: nepíšem ti to tu preto aby som ťa zhodila. Píšem ti to preto aby si sa zamyslel a popracoval na jednej veľmi dôležitej stránke tvorenia blogu, ktorá ti očividne uniká. Toto nie je a nikdy nebude akademický/vedecký/literárny blog, ale to ešte nie je dôvod na to aby si úplne ignoroval základné pravidlá pravopisu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem chyby,ktoré som videl som opravil každopadne toto nie je žiadna učebnica slovenčiny a neviem odkiaľ máš že by toto mal byt akademicky blog:D , ale vdaka za názor .

      Odstrániť
  6. Wou super na slovensku chalan bloger a už s toľkými pozretiami len za pár dni:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. poznm. fotenie bolo preložene z dôvodu vyťaženosti fotografa aj moje, že v pondelok už idem do školy a musim sa veľa učit no nezufajte fotky budu o pár týždnov :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky