Budapešt Trip

Krasne to mestečko

Slubil som vám,že napišem krátky prispevok ako bolo v Budapešti 


Výlet som si celkom užil, bodlo na 1 deň niekam vypadnúť, cestovanie mam rád ale ísť tam 4 a pol hodiny a naspäť 5 hodin... kill meee

Pozreli sme si hlavné namestie , centrum kde boli všetky značky sveta , škoda ,že som si doma zabudol svojich 50 000€ aby som tam aj mohol nakupovať (joke) máš sa zasmiať

Vonku bolo našťastie prijemne, ked na Slovensku pršalo v Budapešti bolo pekne slnečno prijemných tušim 22 stupňov

kráásne mesto


žial stihol som to len vyfotiť nič viac:(




moja maličkosť


Nuž dalej trip pokračoval do obrovského nakupneho centra Campona , kde by trebalo minimalne dalšich 10K€ :D plus Tropicarium  kde su všelijake morske tvory žraloky , a tak dalej :) :D splnil sa mi maly sen a mam selfie zo žralokom a vyskušal som si aj taku obrovsku trampolinu ,škoda ,že neviem robiť premety , nič naučim sa

taka maličkosť

prekvapilo ma ,že v hlavnom meste v McDonalde zamestnanci nevedeli po anglicky 
ked som sa spýtal koľko stoja nugetky predavačka namna len pozrela čo to rozpravam a odpovedala po madarsky myslim ,že na hl.mesto je to hanba :) bol som teda odkazany na pizzu ,ktorá mala 17 cm :D 
veľmi som sa najedol.´

odporučam naštiviť .

Komentáre

  1. Chcela by som tam ísť ale práve tej jazykovej bariéry sa trocha obávam. Že inak ako maďarsky sa nedohovorím. Ale počula som, že to je krásne mesto. Odporúčaš niečo navštíviť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prave si prezeram stare prispevky a komentare k nim :) vieš uplne krasne je na Andrašyho pasaži moc sa mi to tam páčilo aj okolie nakupneho centra Campona ktore je od centra Budapešti trochu dalej :) špecialne ale odporučam navštiviť parlament a Buda castle :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky