New chance

Ahojte 

po dlhej dobe som sa rozhodol sem pridať nový prispevok ,prepáčte že to tak dlho trvalo no nemam ešte stále všetky fotky s fotenia , dalšie doplnim sem ked ich dostanem :)


Takže začnem asi tak ako vyzeral deň na mojom druhom profesionalnom fotení 

. vstal som ,najedol sa, urobil zo seba človeka,zobral tašku plnu oblečenia a išiel na bus smer Košice
. tam ma už čakala moja kamaratka Vika,ktora tam býva, teda sa v Košiciach vyzná, nerad by som sa totiž niekde stratil aj ked GPS v mobile to istí.
. počkali sme kym po nas pride p. fotograf Peter Reefe Kováč :)
. nasadli sme do auta a išli do Auparku sadnút si na kávu v skvelom Košickom bare Lobby bar ,kde je veľmi milá obsluha a prijemna atmosfera
.p fotograf ma predstavil určitým dôležitým ľudom s ktorymi som sa rozpraval čo chcem dosiahnuť atď.
.po konzultacii a fajn káve sme išli do vlasoveho študia Hair Clinic Jakub Kropko ,kde mi spravili účes
vrelo odporučam :)
moje vlasy ešte stále doladzujem na určitých miestach si nechavam ešte dorasť vlasy a potom pridem zas a urobia mi tam učes .
aktualne

 Nuž teda po prezlečeni , sme išli fotiť do skateparku a pred Aupark , s ktorích ako som spominal dalšie fotky ešte len dostanem a doplnim do noveho prispevku alebo sem .

na foteni som sa citil veľmi prijemne , musi tam panovať dobrá atmosféra a všetko ide ako po masle :)
s fotografom sa mi spolupracovalo už omnoho lepšie ako bolo moje prvé fotenie na ,ktorom sa sa ešte trocha hanbil a mal trému
Ale ako p.fotograf zavelil ,išli sme pred Aupark kde bolo vtedy asi cca 1000 ľudi ,ktori sa na mňa pozerali počas fotenia, nemal som už takú tremu ani mi to nevadilo,začo som bol veľmi rád.
pred takými 2 rokmi by som na niečo take nepristupil.
+

take malé doplnenie v nedelu (4.5.)
som bol skúsiť šťastie na kastingu agentury Elite Model Look


bolo tam celkom fajn,až nato , že bolo dusno pretože tam bolo cca 300 ľudí,ktorí čakali až sa dostanú na rad ,po 1 a pol hodinovom čakani som sa dostal na rad ja,chrbat ma už poriadne bolel pretože vkuse stáť tiež nieje vyhra :D , prišiel som teda na rozhovor a povedal tam niečo o sebe .
vyfotili si ma ,dostal som nejake vecičky a išiel domov .:)
som teda zvedavý či sa ozvu alebo nie .:)
s minuleho roku a tohto :)

očakavajte onedlho prispevok o mojom výlete do Budapešti a prispevok s dalšimi fotkami s fotenia:)
dufam ,že sa tento páčil a vdaka zato,že si došiel s čítanim až sem .
-Ado

Komentáre

  1. Pekne Adik,želám veľa šťastia nech sa ti dari aj nadalej a uvitala by som prispevok nejaky o oblečeni tvojom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super príspevok :) Pekne napísaný :) Držím ti palce a dúfam, že ti s tým modelingom výjde ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné, len by si si mohol dávať pozor na s/so a z/zo.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky