BRATISLAVA

Ahoj 
čitatelia môjho blogu 
dnes sa troška rozpíšem a poviem vam ako som si užil môj menší vylet aj ked počas školy v Bratislave :D)
potreboval som proste trocha vyvetrať hlavu ale zaroven vybaviť si pár veci :)
Nuž teda
Môj deň začal tým,že som vstal nasadol do vlaku smer z HE prestupoval som v Košiciach, do Bratislavy :)
cesta nemala konca, naštastie vo vlaku bolo wifi a zastrčka začo som asi hodinu Bohu zato ďakoval :D
vystupil som ale v Trnave a jeden den stravil tam,chcel som to mesto proste vidieť , namestie a tak okolie je fakt krásne

Nasledujuce dni som strávil v Bratislave a s kamaratom ešte sem tam zašiel pozrieť sa do okolia
nuž pozreli sme si aj Euroveu a centrum mesta ,kedže sme ešte mali čas , potom som mal ešte pohovor do jednej nemenovanej modelingovej agentury
po skončeni sme ešte ostali v Bratislave a tak dále :)

aby som odtial neprišiel naprazdno kupil somsi pár veci pre dobrý pocit ,že neodchadzam naprazdnoo


bolo aj suši vo Vei

v jednej fakt krasnej retro kaviarni nedaleko Bratislavy robia fakt užasne Acaico napoje <3



únava,únava




fotka o zrkadlko proste nesmela chybať


aby sa nepovedalo,že žijem až priliš zdravo



Ďakujem za prečitanie môjho kratkeho članku :)
dnešnu nedelu sme už len s kamaratkou zakončili prijemnym posedením v zahrade
pekny zvyšok večera .
Ado 
x


Komentáre

  1. Ahoj,prosim ta si uz v nejakej modelingovej agenture?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, trochu ti poradim kedze pracujem s modelmi. nerob duck face, to je nepripustne :) bud uvolneny a fotenie si vzdy uzivaj. na nete si najdi panske pozovanie (su rozne tutoriale na youtube) a nauc sa par osvedcenych poz. nefot sa tak casto s okuliarmi, oci su velmi dolezite a dokazu neskutocne zmenit vyraz tvare. a aj ked nejaky uces leti a je velmi "in", nie kazdemu pasuje... to co si mal predtym bolo ovela lepsie :) drzim palce...

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, dakujem , duckface robim jedine zo srandy ked je k tomu dana situacia :) ano pozy viem kedze som uz bol na 2 profi foteniach, fotograf ma ich naucil , s mojim ucesom som spokojny :) je to vec nazoru a vkusu , moj uced pred tym sa mi uz na mne nepacil :) kazdopadne dakujem :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky