Aby sa nepovedalo

#topleto

Zdravím milí čitatelia 

ozývam sa po dlhej dobe konečne celkom oddýchnutý
Letooo tu je chapete,? už asi mesiac teda ale chapete ?
užasny pocit, sa nemusiet zobudzať o 6 rano ale krasne o 12 hodine "ráno" len tak vstať a nemusieť nič robiť len to čo chcete vy .

Moje leto je zatiaľ užasne , každy deň vonku, konečne mam pocit,že žijem mohli ste si všimnuť na mojom fb kopu fotiek, ani neviem prečo proste neako sa ich nazhromaždilo :D To mi pripomína ,že budem musiet zas prerobit moju nastenku z fotkami ,ktoru mam vo svojej izbe . Dost to pomaha ked mate zlu naladu ,mať taku nastenku s fotkami s ludmi ,ktorích mate radi, pozriete sa na nu hned vám je lepšie :)

Prejdem teda ku koreňu môjho článku a to je pridanie pár fotiek s môjho menšieho fotenia tento štvrtok .

Nuž teda povedal som si aj s mojou kamaratkou Nikou,ktora mi je ako sestra ,že niečo nafotime.Ozvali sme sa kamoške Paule ,ktora foti velmi krásne fotky :) Tieto fotky čo uvidite su nafotene v mojom rodnom meste Vranov nad Topľou v ktorom aj chodím do školy .

Pred fotením sme si museli dať ľadovu drť lebo bolo strašne horuco ale aspoň bolo dobré svetlo .neviem akým zázrakom ale na hlavnej pasaži v meste ,kde je teda vždy vela ludi o tretej poobede nebol skoro nikto, možno to bolo tým,že vonku fakt pražilo slnko a po nafotení týchto fotiek som sa išiel hned prezliect lebo sa to nedalo v tých dlhých tesných nohaviciach vydržať

Tak toto moje menšie fotenie sa nieslo v duchu takeho štýlu " oblečenie na prechádzku okolo pláže" nohavice mierne nadkasane (zložene) nad kotnikmi , k tomu Lacoste botky a taška ,okuliare Humanic, tie krasne hodinky POZOR sú z New Yorkeru , ano naozaj su tam fakt pekné veci ,ktoré nemá každa druha 14-tka čo číta Bravo alebo Kamarata , zbytok oblečenia je značky River Island tričko a nohavice ,vesta je z Chedaru , v Anglicku je River Islandteraz vraj dosť populárne .Enjoy :)) pre baby, kamoška ma veci z h&mka,okuliare z netu , kabelka bola darček  :)

#giveaway suťaž o hodnotnú cenu bude po presiahnutí hranice 10 000 pozretí ,tak šup šup 







a tak troška som si zaskakal
posledna fotka lol

ja a moje twin



Komentáre

  1. Dokonalé fotky:3
    Na aký foťák to bolo fotené? A Aké číslo?
    A s kade máš tie okuliare? Ja mám furt pocit keď vidím fotky na Fb že ti prídem nejaké z okuliaríí ukradnúť -_-
    CHECK MY BLOG!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ďakujem :)
      boli fotene Canonom 600D :) okuliare su z humanicu , no mam ich dost,
      ale tiež si sem tam neake požičiam ak sa mi pačia a su na fotku vhodne:)

      Odstrániť
  2. Nato ,že máš ešte len cca 15 prispevkov a už skoro 9 tisic pozretí by si si mal važit a byt aktivnejši :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak bude giveaway suťaž uspešna a zapojí sa dostatočný počet ľudí ,budem na blogu aktívnejši

      Odstrániť
  3. Super , krasni ste :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky