Zatkli ma, ale nie

#ALCATRAZ

Pred tým , než niektorí zhrozene pozriete na prvú fotku a poviete si čo za pyžamo to mám na sebe :D si prečítajte týchto pár riadkov .

Túto XL košelu,ktorá mi je naozaj velka a normálne by som si ju nikam nezobral ma zaujala a povedal som si prečo neurobit s ňou taky random editorial fotiek, kedže je leto a sem tam mam nudne chvile prečo niečo nevyskúšať len tak zo srandy .
Fotky su prudko tumblr/swag/borntodie štýlu takže ma prosím šetrite :D

No a keby niekoho zaujimalo čo mam na sebe , je to teda košela XL značky Prisoner zo secondhandu
(normalne nosím L/S),  H&M nohavice a čierne nike airmaxy

Bledoružové tričko, je jedine tričko z naznakom ružovej v mojom šatniku , inak ružovu neuznavam na chalanoch .
značka - Asos , nápis som urobil sám z farbou na textil

Postup - pod tričko date nejaky karton aby sa nezašpinala zadna strana trička, nafarbite napis aky chcete na tričko , 2 hodiny počkate až to zaschne potom na napis priložite papier na pečenie ,ktory sa dava na pekače :D ano tak to je , použijite normalnu žehličku a s tým napis zažehlite aby sa po vypratí nezmazal .
no aby som nezabudol starbucks poharik a bryle na oživenie.



prinášam prevedenie airmaxov ked sa snažite vyliezt po stene a spadne vam na nich omietka
na mojom instagrame ich môžete vidieť v čistom stave:D



 mam dosť.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky