such a happy color

ahojte všetci
po dlhej dobe som sa zase rozhodol prispieť novým príspevkom na môj skromný blog
v prvom rade chcem vysvetliť prečo tak často neprispievam jednak nie je nato veľmi čas a kedže už aj začala škola bude to drsné ,bol by som rád keby ste mi do komentárov napísali aj vy tí čo sledujete alebo len stalkujete môj blog nazor aky príspevok by ste chceli . :)

Po tomto uvode prejdem teda k jadru mojhô prispevku 
včera sme si povedali ,že pôjdeme po dlhej dobe vyskúšať nafotiť niečo nové kedže už asi tak mesiac som nič nenafotil a už si aj rozmýšľal nad tým aky najnovší prispevok napísať aby nebol nudný a na jedno kopyto ,prečítajte si ho do konca a možno sa nadchnete :)

príprava na fotenie 
pre viac foto ma môžte folownuť na mojom instagrame 
@adrianback1

Fotenie sa nieslo v gansgta duchu :D (neberte to zas tak vážne)
skrátka sme si len tak zablbli a nafotili pár celkom povedených fotiek 
,ktoré sa mi páčili

moje milovane airmaxi,ktore nesmu chýbať
pre zaujimavosť je to klasika ešte neviem z akeho roku
Nike Air Max One 90ˇs

veľa z vás sa ma pýtaju na moju """modelingovu""" karieru , zatial som bol len na 2 profi foteniach a v 1 internetovej reklame, kedže mam "len"182 cm musim ešte trochu podrásť aby som sa mohol tejto profesii v buducnosti venovat a samozrejme pracovat na postave mam 17 čiže dúfam ,že moja výška pôjde ešte nahor  , kedže vrcholový vek je tak 19-20 rokov u mužov. :)


moja dobrá kamaratka Tatiana T.
v army style

21.septembra sa chystám do Košíc na Jojku v Meste,môžno sa tam tiež niektorí chystáte , môžete ma tam stretnúť kedže vela mojich čitatelov pochadza prave z Košíc :) ak sa mi niečo podarí za par týždnov čakajte prekvapenie na mojom blogu.,ktoré uplne zmení môj blog.
Giveaway súťaž bude tiež už čoskoro
enjoy.

Komentáre

  1. Wuhuuu aj ja idem na jojku v meste :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som teda zvedavá na tu zmenu na blogu , ako pišeš obsah je vcelku rovnakí stále len fotenie, :)) tešim sa na zmenu určite čekujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ospravedlnujem sa no dnes sa do Košíc nedostavim z určitých dôvodov:/:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Backpack a tá košeľa PERFECT ♥ Skvele píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky