My fav brands

Prišla jeseň a s nimi aj začiatok prípravy sa na ňu, ako nakupovanie oblečenia napriklad
Prinašam vám pár mojich oblubených značiek od ktorích mám relativne najviac veci, ale samozrejme to nie je všetko pretože dobrích značiek je nespočetne veľa, od niektorích mam jednu dve veci a od dalšich aj 5-6 tričiek tej istej značky ,podme teda nato :)

1.Hollister

Neexistuje človek,ktorý by tuto značku nepoznal, táto značka s californie nám prinaša aj počas zimy nádych californskeho života teenagerov, osobne túto značku zbožnujem , no niekedy je tam dosť obťiažne sa dostať . Na Slovenku bohužiaľ Hollister nemáme , zoženiete ho tu ak máte aj šťastie v dobrích sekáčov. Ak by som mal dostatok peňazi dokazal by som si s hollisteru kupovať niečo aj každý deň.

2.H&M

Alebo taktiež Hennes&Mauritz , je švédska značka ,tkroá prinaša povačšine chladný štýl s nadýchom Škandinavie, preto pre nakup veci na zimu a jeseň určite odporučam túto značku , našťastie na Slovensku ju máme , myslim ,že keby nebolo na SK HM slováci by nemali čo obliekať . No nie je kvalita ako kvalita ked som bol v Hamburgu v Europa Passage a kupil si z h&m fakt pekne modré nohavice stalo sa to ,že mi z nich zliezla uplne farba a z modrých sa stali nakoniec biele :D fakt nečakané ale aspoň vidite, že nezaleži odkiaľ si ten produkt kupite aj v Nemecku maju kvalitne/nekvalitne veci tak ako aj u nas.

3.River Island

V našich končinách pomerne dosť neznáma značka, no v UK veľmi oblubená značka z Londýna s elegantným britským štýlom . Túto značku som objavil len pred rokom no mám odtiaľ strašne vela veci .Skúste si pozrieť oficialne stránky ,stoja fakt zato :)

4.Nike
Neexistuje asi človek,ktorý by nemal niečo od Nike , myslim, že dalši komentár k tomu netreba :)

5.Asos


moc obľubená značka s fakt top vecami, ktoré majú aj svoju cenu z asosu mám len pár veci :) no ak chce niekto kvalitu nech hľadá tu .

6.Mark&Spencer


Spolu s Burberry je to najväčši predajca v Británii vôbec , na Slovensku ma svoje odevne reťazce v Košiciach ,Bratislavke , Banskej B. a Žiline :) nie je to uplne môj štýl obliekania , no ak chce niekto elegancie nech hľadá tu :)

A aké značky najradšej nosíte vy ? :)


Komentáre

  1. U mňa rozhodne vedie Zara :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok :)
    The best:Marks&Spencer,H&M,HOLLISTER,NIKE, ale za mňa hlavne Second handy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky