Giveaway!

Oneskorene ale predsa !:)

Sľubil som, že na blogu dám giveaway súťaž (niečo za niečo) po prekonaní prvých 1O OOO pozretí, za ktoré vam veľmi pekne ďakujem :) moc si toho vážim,každý jeden klik toho kto sa o mňa zaujimal a tým sa vam chcem odvďačiť ja a obdarím 1 vyhercu tejto súťaže,súťaž bude trvať cca 1 týždeň a buducí vikend vyberiem vyhercu:) zapojiť sa môže každy chalan či baba či zo Slovenska alebo Česka.

Pre vyhercu tu mám unisex tričko značky PRIMARK s potlačou Rolling Stones




pleťovu vodu značky Soliteint 


Každý kto sa chce zapojiť musí splniť tieto podmienky 

1.Ak máš google učet, pridaj si môj blog ku sledovaním blogom 
2.Dať like na moju FB stránku - Adrian Back #MBH
3.Dať follow na môj instagram @adrianback1
4.Byť aktívny pod mojimi príspevkami 
5.Zdielnuť môj blog na tvojom facebooku

6.Samozrejme zanechať pod týmto príspevkom komentár že sa zapajaš + s tvojim emailom aby som ťa mohol kontaktovať pre prípadnú výhru .

+ pre každeho kto splní všetky tieto podmienky :)

Veľa Šťastia :)


Komentáre

  1. Splnené, súťažím :)
    Www.hellowerkey.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Splnene :))
    klarasalinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uz len zdielat tvoju fb stranku a hotove. :)
    emkastar@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nemam bohužiaľ google učet :/:)
    No môj email
    sandrakosikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Splnené,súťažím :)
    ywettklucik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. https://www.facebook.com/iveta.klucikova/posts/310909789111137?pnref=story
      https://plus.google.com/u/0/117783350844938132926/posts/hsZjiZcVB9o
      Úžasný blog+playlist ♥

      Odstrániť
  6. splnene :)))
    nataliakaufmanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sútažííím, splnené. :)))
    majsnerko@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. suťažiiim, a splnene:)
    lolitka34@azet,sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sáranovotna@gmail.com a súťažim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zapajam sa !:))
    norbertkonecny@gmail.com :))
    zdielam na fb

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gratulujem vitazke Ivete Klucikovej :) vdaka za vasu ucast ocakajte aj dalsie giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky