Christmas DIY gift / Nápad na vianočný darček

Ahojte :) 
Dnes som vyrazil do mesta dokúpiť už len pár drobnosti k vianočným darčekom a tak aj mohol spraviť krátky príspevok DIY ( do it yourself) pre tých ,ktorí ešte stále nevedia aký darček darovať pre svojich najbližších .

Najkrajšie darčeky sú tie ,ktoré môžete urobiť vy sami .
a netrvá to ani dlho :)

V jednom obchode majú vždy pekné tematické krabice kde si môžete dať čo chcete , tú z Marylin Monroe som musel musel mať .
 Ale naspäť teda k darčekom , ak ste moja rodina okamžite prestante čítať :D

 Budete potrebovať čisté keramické poháre ,ktoré kúpite všade za pár eur
 fixku alebo kontúru na keramiku 
psaníčka ,ktoré zavesíte na ucho šálky
a šikovné ruky :)
kto ich nemá môže na nakreslenie využiť aj nejaké šablóny je to individuálne 
ja som zvolil čiernu kontúru príde mi to ako najlepšia farba na bielu.


Postup je teda veľmi jednoduchý a bude vám to trvať maximálne 15-20 minút 
Stačí otvoriť kontúru a jemnými ťahmi napísať text ,
nakresliť rôzne ornamenty,obrazky,kresby
myslím,že takáto maličkosť od niekoho by potešila každého


Hotové poháre stačí dať na chladné miesto a nechat zaschnúť na pár hodín 3-4 a darček máté hotový :)

Pekné Sviatky 
:)
















Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky