My Healthy Afternoon

Ahooooooooj


Prajem pekný prázdninový deň, každý z vás má teraz určite super obdobie keď sa nemusí učiť do školy všetky tie somariny . Ja osobne sa z toho teším :D Nedávno som oslávil 18 rokov a viete ake to je no , teraz si užívame vianočné obdobie keď každý je čo doma nájde od koláčov až po kapustnicu ,ktorá ostala zo štedrej večere :D ( u niekoho) ja sa toho teda snažím jesť vela aby som pribral a výsledky už sú pomaly viditeľné každým mesiacom to pol kilo pribúda a teším sa z toho . Tento príspevok bude taky všelijaky , nevšimajte si ked budem hovoriť o 1 začnem 3  a skončím pri 8 :D Takže keďže som sa citil trocha previnilo koľko nezdraveho jem , dnes ráno som vstal a išiel do mesta nakúpiť par zdravích vecí a urobiť si heathly afternoon inak teda zdravé poobedie .
Odhodlal som sa prvý krát si kúpiť kaviár , moje dojmy sú asi také , že túto vec si už radšej nekúpim :D Mám rad morské plody ale toto , hm už asi nie , nevravím ,že to je zlé , ale ide asi len o zvyk :)

Na môj super heathly šalát som kúpil mozzarelu ,kaviar, jarný šalát ,na dochutenie môžete použiť koreniny alebo neaké ochutené omáčky podľa vlastného výberu .


Krevety máte pripravené za 15 minut , stačí ich len opláchnuť v horúcej vode . Potom dať na panvicu a dusiť parou a ochutit tiež už podľa vlastneho výberu :) Kto sa necíti na ten kaviár nemusí ho mať ja som ho použil len pre chuť :)



K tomu som si kúpil sójové cappuccino a vodu značky Evian , nie je síce cítiť rozdiel medzi vodou z kohútika,ktorú máme a vodou Evian , no pevne verím ,že to nie jei marketingový ťah a táto voda je naozaj z francúzskych Alp . :) tieto veci sú v DM drogerii.



a na čítanie , českú ELLE
pri ktorej bol veľmi pekný darček a to toto tielko 



Sám tielka nenosím ,kedže si nemyslím ,že by som nato mal ešte moc vhodnú postavu no v budúcnosti ho určite využijem :)


V sekáči som si našiel toto tričko ,ktoré je z H&Mka , ako skoro každý chalan , mám veľmi rád čiernu a poslednú dobu si kupujem len čierne a biele veci .


No a tí čo ma sledujete na instagrame ste si určite všimli , že do mojej izby pribudol tento obraz , ktorí ste mohli zhliadnuť v seriály Gossip Girl ,videl som všetky časti a myslím ,že lepši americký serial ,ktorú ukazuje nás tínedžerov už asi nenatočia :) Keď som videl na amazone koľko takíto obraz stoji niečo okolo 100€ prišlo mi to ako zbytočnosť dať za plastovú tablu s napisom toľko peňazí a preto som si zaobstaral polystyrenovú desku , natiahol na ňu plátno a z farbami na textil a fixkou na textil spravil tento nápis :))

Nuž toto je taký môj random príspevok , v Januári už dúfam konečne nafotim prvý outfit príspevok, kedže teraz to je vonku na nevydržanie a taktiež v Januári očakavajte rozhovor tiež z veľmi dôležitým človekom . :)






Komentáre

  1. Plus som zabudol poďakovať za 15 000 pozretí ! <3 moc si to vážim , za 20K bude dalšia giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gramaticke chyby v texte prepačim, ale aspon nadpis si si mohol dať zaležať... zdravie je po anglicky HEALTH, nie heatlh...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šalát vyzerá chutne,Gossip je ten najnajlepší seriál všetkých dob,PRADA je goooooood,milujem sekááče <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky