#2nd Exkluzívny rozhovor s topmodelkou Soňou Skoncovou ! :)


Ako som sľúbil milí čitatelia môjho blogu, chcel som aby môj blog bol trocha odlišný od iných a pomaly sa mi to darí . :)

Tento krát, som si pripravil pre vás rozhovor s moderátorkou Fashion TV Czech&Slovak a TOPSTAR magazínu na TV JOJ, modelkou, vicemiss Slovenko 2009,  návrhárkou vlastnej značky SS žijúcou v Los Angeles a zároveň na Slovensku v Bratislave.

 Je ňou Soňa Skoncová 
<3

Som moc rád, že Sonička bola tak milá a bez nejakých problémov poskytla rozhovor pre môj blog.
Veľmi dobre sa s ňou pracuje a sám ju mám moc rád, takže ma veľmi potešilo, že tu mám ďalší rozhovor práve s ňou, pretože ju mám najradšej z ľudí v SK showbiznise. :)
Takže dosť omáčiek, prejdime k samotnému rozhovoru.

1. Takže Soni, celé Slovensko ťa pozná ako jednu z najúspešnejších slovenských modeliek, dizajnérku vlastnej značky oblečenia a moderátorku. Ako zvládaš robiť toľko vecí naraz ?

S - Ďakujem veľmi pekne, ani neviem ako to vlastne zvládam, ale zrejme je to tým, že svoju prácu naozaj milujem a keď máš niečo naozaj rád, vieš si na to vždy nájsť aj čas. A aby som povedala úplnú pravdu, dosť mi pomáha môj priateľ.
Soňka s jej priateľom Robom Reisom

2.Určite si to spomínala už veľa krát, kedy si vlastne začala s modelingom, pri akej príležitosti?

S- Mňa oslovila skautka z jednej agentúry do ktorej sme neskôr prišli spolu s maminou na pohovor a bolo. Asi o mesiac som už cestovala ako 15 ročná do Japonska. Je veľmi dôležité vybrať si tu správnu agentúru, ktorá vás bude zastupovať. Tú spoznáte podľa jej skúseností, alebo referencií od iných modeliek, ktoré sa už v tej agentúre nachádzajú.


Soni sa otvoril showbiznis v LA práve robením garde americkému hercovi Sashovi Baronovi Cohenovi počas udeľovania amerických cien Oscarov kde bol v kostýme z filmu Diktáror v ktorom stvárnil hlavnú postavu.


 3. Kedy si zistila, že modeling je to čo chceš robiť, chcela si to už od detstva?

S - Modeling som nikdy netúžila robiť , modeling si našiel mňa. Je úžasný v tom, že vidíte krajiny o ktorých sa vám ani nesnívalo. Zažijete momenty, ktoré z vás spravia zodpovedného a dospelého človeka v priebehu pár mesiacov. Spoznáte množstvo ľudí, kultúr  a často krát si poplačete za svojou rodinou. Spomínam si, že odlúčenia bývali najhoršie, ale aj to sa dá zvládnuť. Doteraz však tvrdím, že modeling nie je pre každé dievča, ktoré je vysoké a štíhle. Musíte byť osobnosťou a mať na to,byť silnou a vytrvalou. Vydržať psychický nátlak, časté cestovanie a nikdy nekončiace prispôsobovanie sa úplne všetkému. Neľutujem ani jeden deň, ktorý som prostredníctvom modelingu zažila. Ani chvíle v ktorých mi bolo najhoršie, pretože ma vždy posunuli vpred. Ďakujem za to, že som si tým všetkým mohla prejsť a stať sa človekom, akým som dnes.

fotenie pre americký časopis Viva Glam

4. Aký je život v Los Angeles, čím sa líši tým u nás na Slovensku ?

S - Život v Californii je úplne iný s porovnaním s inými štátmi v USA. Los Angeles má v sebe niečo úplne iné a pre mňa čarovne. Každe ráno keď vstanem je prenádherné počasie. Milujem slnko a more. Ľudia sú tu usmievaví, príjemní a množstvo z nich ma dobíja pozitívnou energiou. Keď kráčam po ulici len tak z ničoho nič mi úplne cudzí ľudia pochvália šaty alebo topánky a opýtajú sa ma, aký mám deň. Na Slovensku sa to nestáva. U nás ľudia bohužiaľ viac závidia a nedoprajú . LA bola pre mňa láska na prvý pohľad .

fotenie pre Viva Glam

Soňka pochádza z Bojníc :)

5. Kedže si žila v LA /aj tam občas zájdeš/ stretla si už určite aj nejaké známe celebrity, kto ťa najviac zaujal? 

S - Jednoznačne Chris Brown, ktorého som stretla cez leto. Dokonca sme si spolu zahrali aj biliard, bola to veľmi súkromná nedeľná barbeque party. Skvelý pocit!
Soňu ste mohli vidieť aj v klipe SEXY od Majka Spirita .
Sonička počas predvedenia novej kolekcie oblečenia Mango s generálnou riaditeľkou Fashion TV Gabrielou Drobovou.

6. Počas voľných chvíľ komu sa najviac venuješ?

S - Môjmu priateľovi a Lolke (môj psík)


backstage z fotenia


7. A teraz k tvojej značke, aký štýl preferuješ? Vyjadruješ svojou značkou vlastne taká aká si ty?

 S - Rada kombinujem, vo svojom voľnom čase nosím skôr street style, ktorý som pochytila hlavne v LA. V mojej práci nosievam viac elegantnejšie veci, keďže si to moja práca vyžaduje. Je fajn byť raz taká, raz taká. :)

S priateľmi a moderatorkou Fashion TV Janou Mutňanskou


8. Ak máš dni keď oddychuješ, čo najradšej robíš? 

S - Rada chodím na jogu, von s Lolkou alebo len tak ležím, čítam si knihu alebo pozerám nejaký film. V týchto veciach vždy nájdem relax.

Soňa v jej oblečení SS 

9. Tvoje najobľúbenejšie miesto na Slovensku a v zahraničí, kde si sa cítila najpríjemnejšie?

S - Milujem Tatry  a zahraničie vyhráva jednoznačne LA.

10. Existuje destinácia, ktorú by si najradšej navštívila?

S - Chcela by som vidieť Maledivy.

11. Sú nejaké veci v oblasti modelingu, ktoré by si najradšej odstránila?

S - Photoshop heheh, aj keď je to naozaj veľká pomoc, ale ja si spomínam na časy keď som s modelingom ešte len začínala a modelky museli byť krásne pretože neexistoval photoshop. Aj fotky boli reálne a neplietlo to ľudí a hlavne mladé dievčatá. Pretože to, čo vidia v módnych magazínoch je väčšinou len ten spomínaný photoshop.


 S kolegyňami :)



13. Je modeling v iných krajinách odlišný od toho u nás Slovensku alebo Česku?

S - Na Slovensku podľa mňa modeling nie je. V Čechách je to o trošku lepšie, keďže tam je dosť komerčný trh a nakrúca sa tam množstvo televíznych reklám, ale s porovnaním s inými krajinami je to naozaj slabučké.

14. Aký máš názor nato, že modeling robia aj nezdravo chudé dievčatá? Je to podľa teba zlá vec alebo proste súčasť tejto profesie? 

S - Z mojej skúsenosti môžem povedať len toľko, že ja som chudá nikdy nebola. Bola som vždy viac komerčná a za to som bola vďačná. Nikdy by som kôli modelingu neprestala jesť. Poznala som dievčatá, ktoré boli choré a bolo to príšerne. Bolo mi ich veľmi ľúto a nedokázala som im nijako pomôcť. Treba si uvedomiť, že modeling naozaj nie je všetko a najdôležitejšie je zdravie.


15. Ako sa najradšej obliekaš, v čom sa cítiš najpohodlnejšie?

S - V teplákoch :) alebo doma v pyžame.

16. Na svojom blogu si písala, že fotenie pre Viva Glam Magazine bolo pre teba to najlepšie, čím ťa tak okúzlilo? 

S - Skvelým tímom ľudí a tým prostredím. Bola to skôr dovolenka ako práca. :)

17. No a na záver, čo by si odkázala svojim fanúšikom a potencionálnym modelkám či modelom do života?

Vždy buďte sami sebou, choďte si za svojimi cieľmi a snami. Nikdy neviete kedy vaša továreň na sny spustí výrobu! :)


 A ja sa chcem Soňke ešte raz veľmi poďakovať za tento charizmatický a úprimný rozhovor pre môj blog. Strašne sa z toho teším. Ďakujem každému, kto si ho prečítal. 

Soňku môžete sledovať na týchto socialnych sieťach :)
Instagram - sonaskoncova
E-shop - www.skoncova.sk

 Váš blogger Adrián Back ;)



Komentáre

  1. Super rozhovor mám Soňku moc rada <3 <3 ako sa ti to podarilo ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super rozhovor! :) Soňku mám taktiež veľmi rada, takže takýto rozhovor mi urobil veľkú radosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waw to je mega Adik som neskutočne rada aj za teba ako sa ti s tým blogovaním dari pokračuj v tom !:)) Sonka vyzera že to je fakt dost dobrý človek:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý rozhovor :) Soňa je nádherná a milá ! :)

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Soňka je naozaj okúzlujuca žena a už len z jej odpovedí ide charizma a dobrá energia. Chcela by som ti len poradiť - nevieš správne formulovať a napísať otázky a celkovo texty ktoré píšeš pôsobia v tvojom prevedení neprofesionálne, detsky a lacno. Tak si na to dávaj pozor do budúcna. Ja len v dobrom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článok, určite mi bol prínosom! Môžem ho zverejniť na stránke Fashion blogeriek na Slovensku, na fb?

    https://www.facebook.com/fashionblogerkySK?fref=ts

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný rozhovor :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky