Spring Break

No tak nejak
tí čo čítate môj blog už dlhšie ste si už určite zvykli na moje random príspevky keď hovorím o 1 začnem 3  a skončím pri 8 takže.
Mali sme jarné prazdniny a tak som s mojou najlepšou kamarátkou Nikou rozhodli ,že si urobíme výlet do tej našej Bratislavy a išli na jeden konkurz na animátorov k hotelom k moru to vyskúšať ako skúsenosť , bolo to celkom namáhavé kasting trval pol dňa a bolo tam veľa milých spoločensky založených ľudi ,takže nemali sme problém spoznať sa , nuž pri určitých disciplínach ako je napr . aerobik ako chlapec , ja to necvičim a bolo to trochu namáhavé :D Čiže bolo tam dosť ľudí , čo už tak boli všade po svete , čiže si nedávam veľké nádeje , ako skúsenosť to bolo veľmi poučné a zábavné .
Osobne mi to tu už liezlo nervy( kde bývam) a musel som niekam vypadnúť od všetkých 
a urobiť si taký psychický refresh pre seba ,kedže je toho trocha veľa v mojom živote poslednú dobu.Poznáte to keď na chvíľu proste potrebujete vypadnúť od všetkých.
Tak sme zbalili kufre nasadli na nočný vlak
ktorým som išiel posledný krat ,pretože spať v lôžkovom vlaku ako diki pekne nikdy viac
triasol som sa asi ešte hodinu keď sme z vlaku vystúpili.
Samozrejme naše cesty viedli mainly do nakupných centier obhliadnuť nejake nové veci ,však to poznáte koho zaujimaju pamiatky :D (sranda)  aj keď sme zabludili na Bratislavský hrad a prešli sa po Starom Meste , no viete ako teraz je ešte len začiatok jari a počasie nebolo dvakrát najlepšie poriadne sme odmrzli.
Celkovo sa mi páči , že aspoň okolo tých nákupných centier ako si môžete všimnúť sa už aj ľudia u nás začinajú obliekať ako chcú a nikto to nerieši . Či ma dve košele okolo pásu alebo na 4 krát roztrhané nohavice .
Už sa sám tešim až budem v Bratislave onedlho študovať,kedže do zahraničia by som išiel až potom , no ale to je ešte daleká budúcnosť , ako sa hovorí nevieme či sa dožijeme zajtrajšieho dňa .
Stretol som sa tu aj s pár kamarátmi , neviem či to je len môj dojem alebo mi prišli ľudia v Bratislave veľmi milí a napomocní keď sme nevedeli na ,ktoré mhd nastúpiť alebo sa niekam dostať :D možno to bol len môj pocit ,neviem čo povedia tí čo tu priamo žiju.
Bratislava mi pride ako veľmi pekné mesto, treba vidieť pozitiva nie stále hľadať negativa:)
Tak teda tu je menší fotoreport z nášho blúdenia















Akurát po kastingu keď sme boli už úplne rozbití z toho kastingu akurát išla okolo Dominika Cibuľkova bola na prechádzke s frajerom aj jej psom tak som ich zastavil či by sme sa nesfotili , Dominika bola moc mila a bez problemov sme sa sfotili :))) :D Aj keď z mojich vlasov už vtedy vyprchal všetok lak na vlasy :D




















Komentáre

Obľúbené príspevky