Winter & All Black


Zima nás ešte akosi stále nechce opustiť 
osobne ju nemám moc rád , preto ani u mňa v šatniku nenajdete žiadne zimné topánky
možno jeden dva páry , ešte z roku X
No pred týždňom bolo vonku celkom príjemne tak som mohol konečne na svoje srnčie nohy navliesť tieto River Island riflle , ktoré som si sám len tak z rozmaru rozstrihal 
a tento štýl nohavíc na jar/leto/jeseň sa mi moc páči 
nevydržal som tak som zavolal dobrej kamarátke z Košíc aby sme išli niečo nafotiť 
všetkým čo sa boja o moje zdravie ku podivu v ten deň bolo celkom teplo takže som na druhý deň neležal doma s teplotami :D .














 Nohavice - Rive Island
Kabát a Sveter - Poľské trhy
Basic Tričko - H&M
Topanky - Airmax 90's
Rifľová košeľa - sekáč
Okuliare - Tom Ford


Tu je moja top fotografka ,ktorá sa so mnou dve hodiny trápila :D 
vďaka za silné nervy :* @claudia1thomas

Komentáre

  1. štýl! pekné fotky ! :-)
    http://klaudipoloncova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne fotky!
    Filip Melay :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sorry ale tie nohavice akoby ti pes roztrhal, nevravím to preto že by sa mi "rozzstrihané" rifle nepáčili, ale toto je celé zle

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky