MISS SLOVENSKO 2015

Módna show značky Factory WTF


 

Dvadsiaty ročník Miss Slovensko 2015 sa konal 24. apríla v Inchebe Expo Aréne.Bol podľa mňa jeden z najlepších. Určite bol originálnejší než ten minuloročný a som samozrejme veľmi rád, že som sa mohol sám zúčastniť spoločne s Factory WTF Milanom Švingálom a Klementinou Tomrecaj.

Na Miss bolo veľa zaujímavých momentov ako napríklad, keď sa moderátor večera Ján Kraus previezol na bicykli počas živého prenosu :D hah , aj počas skúšky mu to išlo veľmi dobre.
Nuž teraz k zaujímavým detailom. Tento večer moderoval Ján Kraus spoločne s riaditeľkou súťaže Miss Slovensko Karolínou Chomistekovou. V zákulisí to moderoval Michal Sabo.
Počas tohto prenosu ste mohli vidieť kolekcie rôznych návrhárov ako napríklad Jana Jurčenko, Michal Kovačik, Marcel Holubec, FACTORY WTF a iných. Rozhovory s rozličnými osobnosťami môžete vidieť alebo ste už mohli vidieť v magazíne Topstar, v zákulisí sa pohybovalo veľmi veľa ľudí. Bola tam napríklad Romana Škamlová, Mária Čirová, Andrea Verešová, Mária Zelinová atď. Veľa známych a šikovných make-up artistov či hairstylistov ako Patrik Veselý či Boris Bordács. Samozrejme štáb a ľudia čo mali na starosti aby všetko šľapalo ako má . Každý bol veľmi milý aj keď boli všetci pod stresom, všetko sme spoločne zvládli a bolo to na 1!:)

Deň D

Určite vás ale všetkých zaujíma, keďže sa ma to všetci pýtate a mne sa to nechce opakovať tak veľa krát, rozhodol som sa vám sem napísať ako vlastne vyzeral môj deň, respektíve deň s Factory WTF ako ich osobného asistenta. Ráno som pricestoval a ubytoval sa v hoteli, potom sme spoločne šli na raňajky do reštaurácie Štúr Café, ja som do seba nemohol vtedy nič dostať kvôli menšej nervozite. Po raňajkách sme ešte pobehali mesto, zašli do dielne po veci, doplnky a tak podobne. Keďže niektoré modely šiat ešte bolo potrebné doladiť aby boli úplne top, ako majú byť . Neskôr sme išli na byt sa trocha občerstviť, dať sa do poriadku a smer Incheba, kde bola generálna skúška a bolo potrebné oboznámiť sa s faktami a pokynmi aby sme vedeli čo, kde a ako robiť počas live prenosu. Trvalo to cca  2 hodiny a neskôr sme ešte zašli do Eurovei  po nejaké veci. Ale čo čert nechcel, zmeškali sme skúšku šiat, nevadí, popasovali sme sa s tým a ako jediný sme predvádzanie šiať robili úplne na ostro (modelky si nevyskúšali šaty počas skúšky keďže sme akurát v tej chvíli museli odísť). Tak o tej pol piatej sme sa vrátili do Incheby z Eurovei, doladili šaty a mohli sa vrátiť na byt. Ja do hotela a urobiť finálny look. Ja som zvolil ležérnejší outfit - mikina Factory WTF, okuliare Wayfayer, tričko Dsquared, nohavice Topman a čierne topánky z Victory. Dorazili sme teda o ôsmej večer na live prenos do zákulisia a popasovali sa so všetkým, aby gala večer vyzeral tak, ako ste ho mnohí videli v TV.  Ja som mal na starosti pomôcť s obliekaním Barborke Bakošovej  a musím sa pochváliť, že keď mala začať prehliadka s Factory WTF, Barborka bola ready ako prvá :D a to ani niesom z cateringovej firmy hah :D nuž teda pozrite si report fotiek zo samotného večera a fotiek zo zakúlisia. :)



 



 



 s láskami 



skúška v Inchebe



Mária Čírová , Michal Sabo a Andrea Verešová


 

MISS SR 2015 Lujza Straková


Barbora Bakošová a Adrián Bak 



skúška The Pastels







 S Juliou Lengvárskou


No a tu si môžete pozrieť jednotlivé modely značky Factory WTF s tématikou kolekcie punková ,,Princezná". Je to mladistvý štýl mladej divy, ktorá sa nebojí odviazať. Na šatách bol najviac použitý tyl a rôzne doplnky ako kvety, stuhy, pierka.

(krásne modelky počas slávnostného live prenosu)


 





selfie počas live prenosu nesmie chýbať, však pán Ján Kraus




Milan a Klem na afterparty




Víťažka s čislom 1. Lujza Strakova a
Titul I. Vicemiss Slovensko získala finalistka č. 11  a najmladšia z tohtoročnej dvanástky Barbora Bakošová, II. Vicemiss je finalistka č. 2 Petra Denková. 



Po Miss Slovensko som sa vrátil na hotel a konečne sa vyspal. Na druhý deň som sa už len troška poflákal po Bratislave, docestoval večer domov a mohol sa pustiť do učenia, keďže som stihol mať ešte od pondelka do stredy angínu ale dal som sa dokopy a všetko zvládol, tak dúfam, že sa vám príspevok páčil, ja som strašne spokojný s týmto nezabudnuteľným zážitkom a teším sa na tie ďalšie aj spoločne s Factory WTF. :)




Komentáre

  1. Užasne Adik , prajem ti veľa šťastia !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mohol by si si po sebe text aspon precitat.. niektore vety mas take dlhe, ze potom ani zmysel nedavaju :D
    Ale inak gratulujem k uspechu��

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkné fotky :)
    moc ti to přeju:)

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky