Spolupráca s Factory WTF + Miss Slovensko 2015

Ahojte :)
Pripravil som pre vás krátky informačný príspevok ,kedže sa ma všetci pýtate na Miss SR aj ohlade Factory WTF
Takže vec sa má takto , že som sa stal PR fashion asistentom tejto značky keďže sa poznáme relatívne dlho , z čoho sa osobne strašne moc teším a som nadšený ,že budem môcť s nimi spolupracovať a písať o rôznych eventoch ,ktorých sa budem zúčastňovať.
(výroba modelu)

Ďalej ohľade Miss Slovensko ,ktoru ako každý rok organizuju modelingové agentuúy Oklamčák a Forza,idem tam samozrejme s Factory WTF teda Milanom aj Klemkou ako ich asistent ,  bude predvedená nová kolekcia oblečenia od Factory WTF Spring/Summer 2015, môžete si to pozrieť 24.apríla na TV JOJ počas živeho vysielania , ja sa budem nachádzať v zákulisí spolu s Milanom aj Klem . Fotky budem samozrejme postovať na môj instagram @adrianback1 a @factorywtf :)
a nakoniec z toho napíšem celkový príspevok aké to tam bolo, ako som sa tam cítil a celkovo o tohtoročnej miss , máte sa načo tešit 
:)






Komentáre

Obľúbené príspevky