All White

Ahoojte 

Konečne som sa dokopal k tomu nafotiť taký random outfit post . Stále v tom niečo bránilo raz som bol chorý raz bolo veľa učenia raz sa mi nechcelo a raz kamoška čo ma fotí stále nemala čas :D ale  čuduj sa svetu je to tuu. Keďže začína leto ako základnu farbu oblečenia som vybral teda bielu . Biela totiž ako asi každý vie odpudzuje teplo a tak vám nie je alebo nemalo by byť až tak horúco ako keby ste boli celý v čiernom to si neviem predstaviť tak íst cely v čiernom niekedy v polovici júla. Osobne mám najradšej modrú,čiernu a bielu farbu . Tak teda teraz som vybral témer celý biely outfit . Tričko je z Gatu , topánky sú Lacoste , nohavice Topman no roztrhal som si ich sám , vak je zo sekáča značky Monx Outlet , košela je h&m .

Fotky som neretušoval ani neupravoval hodil som ich sem rovno táke aké boli cvaknuté nepáči sa mi to keď je na fotke x efektov a potom tá fotka proste vyzerá nereálne :)









Pozdravujem 

Komentáre

  1. pěkné fotky :) Jen tak dál:3
    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tej prvej fotke to vyzerá veľmi zaujímavo. Tá košeľa (asi zafúkal vietor alebo zlý uhol) ti pridáva o dosť kíl. Ale to je len taký zdanlivý jav. Inak super tvarované nohy . Jak modelka :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky