BANANA-OATEN MUGCAKE

Chutný Mugcake za 1O minút

Mnoho z nás dostane niekedy len tak chuť na nejaký chutný zákusok ale žiaľ vždy keď naň chuť dostanem žiaden doma nie je :D . Ak máte doma správne ingrediencie a nechcete otravovať maminu aby nejaký upiekla urobte si ho sami :) hlavne zdravo :)

Tento mugcake som robil prvýkrát a vydaril sa mi fantasticky ! 

Takže čo budeme potrebovať 

Misku alebo pohár takého tvaru aký chcete aby koláč 
1 banán
3 hrste ovsených vločiek
1 vajíčko
1 jogurt 8o-1oo gramový
1oo ml mlieka
škoricu
Ovocie na dekoráciu
 ( ja som použil jahody , čerešne , banán)
musli na dekoráciu
Ovocný dresing
 ( Ja som ho urobil sám zmiešal som jahody ,čerešne, banán a biely jogurt za minútku rozmixovaný a pripravený )
no a samozrejme mikrovlnú rúru :D (mikrovlnku)

Postup ako tento koláčik pripravíme 

Takže najprv som z trochou oleja vytrel misku do ktorej tekutý mugcake nalejem aby ľahko z misky potom vypadol . Ďalej si nasekáte banán na kúsky aby sa lepšie rozmixoval , pridáme teda do mixéra narezaný banán , hrste ovsených vločiek, jogurt, mlieko , med a škoricu necháme to mixovať . Ak by sa vám hmota nezdala dosť tuhá pridajte ešte trochu jogurtu . Vymixovanú hmotu nalejeme do misky a necháme v mikrovlnke piecť , ja som to piekol 5 minút ide to podľa toho akú silnú mikrovlnku máte (takže pečte tak 2 až 5 minút) . Či je koláč upečený zistíte podľa toho stredu koláča, ak je ešte tekutý , nechajte ho zapekať pokiaľ nebude celý vrch koláča tuhý a upečený . Medzitým ako sa kolač piekol som si pripravil ovocný dresing . Vyberiete koláč , vydekorujete ,posypete musli , polejete dresingom a môžete jesť. Dokopy mi to trvalo tak 1o maxímalne 15 minút :)

Bon apetíte 







Komentáre

Obľúbené príspevky