MY FAV SMOOTHIES

Smoothies

Mnohí ste si určite všimli ,hlavne na mojom instagrame , že som si v poslednej dobe začal robiť veľa druhov rôznych smoothies . Vybral som pre vás moje zatiaľ 2 najobľúbenejšie , ktoré si robím dosť často .
Kedysi dávnejšie som ovocie moc nejedol nevedel som mu prísť na chuť . Fakt to bolo len málokedy keď som si sám od seba dal nejaký banán či jablko len tak z mojej iniciatívy .
Ale ako sa rozvinula doba smoothies prišiel som ovociu na chuť a neviem si predstaviť , žeby som už ovocie prijímal inak ako rozmixované na chutný osviežujúci nápoj . Keďže ovocie v celku sa mi jesť jednoducho nechce jedine ak ho jem súčasne so smoothie.
Aj keď je pravda že rozmixovaním na maličke kúsky sa niektoré vitamíny alebo minerály z ovocia vytrácajú , nie je to zas také hrozné a zaručujem , že tých vitamínov prijmete dosť ak si smoothie pripravíte svedomito . Moje smoothies nie sú vyslovene raw (bez tukov,lepku atď) ale sú rozhodne zdravé a majú energickú hodnotu , keďže ako chalan chudnúť nepotrebujem len udržiavať zdravý životný štýl . Vybral som teda tieto smoothies , ktoré sú pre mňa tie naj :)

Banánovo - Ovsené Smoothie s Chia

2 dl mlieka
1 lyžica smotany
hrsť ovsených vločiek
hrsť chia semienok
1 lyžička škorice
1 banán
1 lyžica medu
2 lyžice trstinového cukru
pár lístkov z medovky
hrsť strúhaného kokosu


Jahodové - Ďatlové Smoothie 

hrsť Jahôd
hrsť datlí
2 dcl mlieka
2 lyžice smotany
 ( už podľa toho či máte radšej hustejšie smoothie alebo viac vodnaté podľa toho si už sami uvážte koľko mlieka alebo kyslej smotany pridáte)
1 banán
1 lyžica medu
2 lyžičky trstinového cukru
pár kvapiek citrónovej šťavy
hrsť vlašských/para orechov alebo mandle
pár lístkov z mäty a medovky

Všetko samozrejme pridáte dohromady do mixéra a necháte tak 3-5 minút 
mixovať :)





Komentáre

  1. Super príspevok ! znie to zaujimavo do smoothie pridať aj mätu s medovkou , vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky