FAV TV SHOWS

Je nedeľa popoludnie a väčšina z nás nevie čo v nedeľu poobede robiť keď vonku nie je práve najlepšie počasie. O chvíľu tu bude búrka :/ . Počas celého týždňa svieti slnko,pražíte sa, príde víkend a búrky ? Ako wtf?!
Preto som sa rozhodol napísať takýto random post o mojich obľúbených tv shows seriáloch , ktoré aktuálne sledujem keď nato mám čas. Veľmi rád sledujem online seriály . TV ako tak nesledujem skoro vôbec maximálne tak HBO či E! a iné zahraničné TV . Snažím sa pozerať seriály po anglicky a ak sa dá maximálne s titulkami . Aj keď vám americká angličtina pri maturite u nás na SR nepomôže keďže sa učíme tu britskú , hovorová angličtina sa vám určite zlepší.


KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS


Vždy ma fascinovalo to ako sa podarilo tejto rodine vyšvihnúť tak vysoko .Keď si to tak vezmete tak 6 rokov dozadu (možno som to prehnal) ich nikto tak neriešil ani veľmi nepoznal . Takých rodín ako oni sú v USA tisíce a im sa podarilo zaujať ľudí najviac či už škandálmi, sobášom so známymi ľuďmi alebo obyčajnými rodinnými problémami ,ktoré prežíva každá rodina . Aktuálne sú najsledovanejšia rodina v USA.Kam sa na Kim Kardashian teraz hrabe kedysi najznámejšia dedička Paris Hilton .
Nuž americké média majú z čoho žiť ešte dlhé roky :)

THE FOSTERS



Pestúni , to je názov môjho nasledujúceho obľúbeného seriálu . Je to o manželskej dvojici dvoch žien . Starajú sa o pár deti , ktoré príjmu za svoje a žijú normálny život . Teda skoro normálny :) tento seriál produkovala Jennifer Lopez .

2 BROKE GIRLS


Aneb 2 socky . Pri tomto seriály sa vždy chytám za brucho od smiechu , zbožňujem sarkastický humor , ktorý je v ňom . Kto to nepozná Caroline Channing je dcéra boháča z New Yorku, kvôli podvodom skrachuje . Caroline sa musí zamestnať a začať odznova keďže má otca vo väzení . Spozná sa so servírkou Max . Spoločne sa predierajú životom a majú takmer vždy úsmev na tvári a berú všetko z humorom . :)

THE BIG BANG THEORY



Kylie Cuoco poznám ešte zo seriálu 8 simple rules . Veľmi ma potešilo , že ju dali do tohto úspešného seriálu a mohla sa ešte niekde blysnúť . Aj keď som si zo začiatku nevedel zvyknúť na tento intelektuálny humor a občas som nato len pozeral ako ovca na nové vráta. Keď som počúval o čom tam hovoria.... no človek si časom zvykne na tento humor a potom to je už fajn :)

PRETTY LITTLE LIARS



Moc ma potešilo , že sa u nás na SR objavil seriál s podtónom detektívky a záhadnosti . Nie je to už taký ten seriál , ktorý sa skončí šťastne . Myslím to tak ,že nie je to na jedno kopyto. Je tam veľa napätia a samozrejme obsadenie herečiek nemohlo byť lepšie :)

Tak toto je výber mojich fav seriálov som doslova seriálový maniak a keby som ich tu mál vymenovať všetky z ktorých časti som videl ... ako Gossip Girl, Glee , Faking It , Gilmore Girls , Dva a pol Chlapa , V tele boubelky , Ako som poznal vašu matku , Young & Hungry , Krok za Krokom , Priatelia , 8 jednoduchých pravidiel... a už viac ani neviem :)))

Aké sú vaše obľúbené seriály ?
nech sa môžem ešte inšpirovať:)

peknú nedeľku

Komentáre

  1. Zbožnujem Young&Hungry a Ashley Tisdale v ňom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

      Odstrániť
  3. Super článoček , asi začnem pozerať ten seriál 2 broke girls znie to ako dobrá komedia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som chcela že začnem pozerať PLL pretože už mi to veľa ľudí a keď to už odporúčaš ty tak to už fakt začnem pozerať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Absolútne súhlasím s PLL, 2 Broke Girls a The Big Bang Theory. Sú to super seriály.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky