1facewatch - Kúpou hodiniek k lepšiemu svetu

Ahojte všetci :)

Na ístú dobu som sa v blogovaní trocha odmlčal . Chcel som si trocha od všetkého oddýchnuť a mať svoj klídek . Veľa vecí sa v mojom živote zmenilo a človek potrebuje čas aby sa s nimi vyrovnal nuž než aby som tu  ďalej tlachal o mne naviazal som spoluprácu s firmou , ktorá sa nazýva 1FACEWATCH je to celosvetový koncept . Vo veľa krajinách po svete má svoju pôsobnosť .

" Víziou 1FaceWatch bolo nielen vytvoriť produkt, ale spustiť pohyb, ktorý by priniesol zmenu sveta, ktorú tak zúfalo potrebujeme. Zatiaľ čo mnohí z nás žijú pohodlný život, takmer polovica sveta prežíva za menej než 2.50 dolárov za deň. Existujú ľudia, ktorí čelia skutočným problémom – chudoba, rakovina, AIDS, nedostatok prístrešia, nedostatok vody. Každý z nás môže mať na tom vplyv. Keď sa všetci spojíme, môžeme zmeniť svet.
1:Face Watch sú charitatívne hodinky, pri ktorých je každá farba spojená s inou charitatívnou organizáciou. Hodinky sú zatiaľ v siedmich rozličných farbách, ktoré podporujú skutočné svetové problémy: Hlad (biele), Rakovina (čierne). Voda (žlto-priesvitné), Rakovina prsníka (ružové), Životné prostredie (modré), AIDS (černevé), Vzdelanie (žlté).
Zmena pochádza z vnútra. To je dôvod, prečo je tvár hodiniek navrhnutá ako zrkadlo. Vždy, keď si na hodinkách pozriete čas, uvidíte tvár. Tvár, ktorá niečo zmenila . "
 Po prečítaní tohto ma to prinútilo zamyslieť nad sebou ako sa niekedy sťažujem , že ešte nemám to , ešte mi chýba toto a tamto . Pri tom môžeme byť šťastní zato , že máme hlavne to zdravie a ostatné veci , ktoré my berieme ako samozrejmosť .


Tento projekt konkrétne podporuje organizácie v Česku a na Slovensku . U nás v SR to je - Unicef,Liga proti rakovine,Sloboda zvierat,Magna detí v núdzi ,Nadácia Ekopolis .
V Česku to je - Ochrana zvierat , Liga proti rakovine Praha , Adra , Česka spoločnost pre pomoc ľudom s Aids , Magna detí v núdzi a Nadácia partnerstvo .

Tento projekt podporilo aj veľa známych osobností . Som rád , že mám možnosť vďaka môjmu blogu vám tiež dať do pozornosti tento úžasný nápad. Je úžasné ,že existujú firmy ,ktoré nielen zarábajú ale zároveň pomáhajú a presne také je potrebné podporovať . Som šťastný . Tým ,že si zakúpite hodinky pomôžete nejakému človeku k lepšiemu životu a naozaj je to úžasný pocit . Prosím vás nebuďte ľahostajní a nezatvárajte oči pred problémami . Nemyslite len na seba a buďte nápomocní druhým . Ak by bol taký každý človek na tejto Zemi myslím , že všetci by sme sa mali omnoho lepšie .:)

Pekný deň :)





Viac na 
www.1facewatch.sk
www.1facewatch.cz

Komentáre

  1. Pekný článok aj blog :) Tie hodinky sú úžasné, už dlhšie si ich plánujem kúpiť, len na to ešte neboki financie, ale som rada, že aj ty ich podporuješ :3

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky