FAV PRODUCTS #SEPTEMBER


RECENZIA PRODUKTOV / SEPTEMBER

Nemyslel som si , že niekedy budem môcť aj ja napísať recenziu o produktoch s ktorými som spokojný . Nuž všetko je raz po prvý krát . Začala sa nám škola , mne konkrétne maturitný ročník na , ktorý sa z časti aj teším a z časti aj nie . Veľmi rád by som teda zmaturoval čo dúfam , že sa mi podarí :D . A potom mohol nastúpiť na vysnívanú vysokú školu buď v Prahe alebo v Bratislave . Už nech to je za mnou . 
Keďže nám už začína aj pomaly jeseň . Počas leta a jari sme mali dostatok času načerpať veľa vitamínov do nášho tela aby sme ich mohli počas zimy využívať . Keďže počas zimy nekonzumujeme také veľké množstvo ovocia ako teraz . Týmto nadväzujem k tejto kozmetike .

NATURALIUM

Veľmi som sa tešil na balíček od španielskej značky Naturalium . Ide o organickú kozmetiku s minimom použitej chémie . Táto kozmetika neobsahuje žiadne parabény , ftalény , coloratony alebo phenoxyethanol . Najlepšie na tejto značke je , je vôňa výrobkov . Ako keby ste si práve privoňali k čerstvo narkrájanému jablku či broskyni . Ide už o to akú vôňu máte . Táto značka poskytuje výber 6 vôni - kokos , mango , malina , broskyňa , zelené jablko a žltý melón .

Šampón / Kondicionér 

Nemohol som byť viac šťastný ako z tejto kombinácie . Osobne dávam mojim vlasom zabrať keďže ich neustále lakujem , používam tužidlo a fén . Tento šampón s pro vitamínom B5 je pre moje vlasy asi to najlepšie čo môže byť .

Ďalej tu máte na výber ešte sprchové gély , telové spreje 
obsahujúce vitamín E a antioxidanty .

Hydratačný krém Naturalium

Špeciálne som sa musel venovať tomuto produktu . Ako každého tínedžera tak aj mňa trápi sem tam nejaká ta vyrážka . Zistil som , že používaním tohoto krému , ktorý obsahuje vitamín E a B5 sa mi tvár dala hneď poriadku . Takže je to rozhodne prospešné aj pre ľudí s akné .

produkty nájdete na stránke

www.vivantis.sk
















Kontaktné šošovky COLOUR VUE / TOP VUE

Vždy som chcel vyskúšať ako budem vyzerať s modrými očami . Tieto šošovky od
 www.kontaktné-šošovky.sk mi to splnili . Veľa ľudí sa pýta či to nebolí dávať si do oka šošovku. Nebolí , keďže v oku nemáte nervy . Aj napríklad taká operácia oka sa nerobí v narkóze , nemá vás tam čo bolieť keďže tam jednoducho nie sú nervové zakončenia . Konkrétne mám model šošoviek COLOUR VUE glamour aqua  A TopVue blue.  Už zo skúsenosti som chcel model šošoviek s aqua farbou, obyčajné modré šošovky farbu mojich hnedých očí neprekryjú , preto odporúčam aj vám , tí čo nad tým premýšlate a máte hnedé oči vyberajte si modely s aqua farbou . Samozrejme ku šošovkám nemôže chýbať dezinfekčný roztok Gelone a púzdro kde si šošovky môžete skladovať



MR.BLANC

Veľa z nás nie je spokojných s farbou svojich zubov . Mám rád čaje a kávu , zafarbeniu zubov som sa nevyhol ani ja aj keď sa snažíme všemožne používať všetky bieliace pasty a iné produkty pre krajšie zuby . Nie je nič krajšie ako človek s pekným úsmevom . Ak nechcete zbytočne vyhodiť kopu peňazí za bielenia zubov u zubára. Rozhodne vám odporúčam bieliace gelové pásiky od MR.BLANC . Je to celosvetová značka . Po svete má milióny spokojných zákazníkov . Po 6 dňoch používania vidím už očividné zmeny . Na môj instagram @adrianback1 zavesím určite fotku po používaní týchto pásikov . Môžete si vybrať kúru akú chcete či už 2 týždnovú ako mám ja alebo aj viac . Teším sa rozhodne na výsledok :)





Toľko zo septembrovej recenzie . Prajem vám pekný zvyšok nedele .
:)


Komentáre

Obľúbené príspevky