Stay motivated , Be strong


. . .


Ahojte priatelia , tento článok bude iný ako ostatné . Vlastne som chcel už dlho napísať článok takého to druhu ale bál som sa . Proste sa otvoriť ľudom a povedať takto cez internet môj názor na určité veci . Nejakú hlbšiu pointu v tomto článku nehľadajte ide skôr o to , že ma napadli určité myšlienky a potreboval som ich vyjadriť týmto spôsobom . Vám ľudom , ktorí ma sledujete na mojich sociálnych sieťach . Každý z  nás občas dospeje do bodu kedy sa psychicky opustí a vidí všetko čierne .
Sám som si neraz zažil takéto chvíle , ktoré prídu väčšinou predtým než pôjdete spať a premýšľate nad určitými vecami . Urobil som to dobre ? Má to takto byť ? Čo ak to mohlo byť inak ? Možno viete čo tým myslím . Myslím si , že určite viete . Patrím medzi takých mood ľudí  ktorých vonkajšie situácie ovplyvňujú , ich náladu a chovanie , no a nie som sám , že :) . Niekedy sa dostaneme do životných situácií, ktoré skúšajú nás a našu psychiku . Či už sú to podrazy od ľudí , ktorým veríte . Alebo nepekné reči o vašej osobe . Tiež nevravím ,že som nejaký anjel .  Ale zamyslite sa je to podľa vás normálne osočovať niekoho koho ani tak dobre nepoznáte len pre váš povrchný pocit ? Poviete si ale veď v dnešnej dobe ohovárajú každého a ďalej kašlať nato . Neverím ,že to nikoho z vás netrápi aj keď navonok to tak vyzerať nemusí . Podľa môjho názoru to rozhodne dobré nie je . Predstavte si aký by bol svet bez závisti , osočovania a bez toho aby si ľudia nepriali niečo zlé navzájom . Aké by to bolo keby ľudia boli k sebe viac tolerantní a mali sa radi respektíve by rešpektovali každého taký aký je . Či už pre jeho vzhľad alebo osobnosť . Osobne sa riadim filozofiou už niekoľko rokov ,, Ak si mi neublížil , nevidím dôvod prečo by som ja mal ubližovať tebe , súdiť ťa zato čo robíš a prečo to robíš ." Myslím , že každý človek vie čo robí . Každý máme svoje dôvody či už vnútorné alebo pod vplyvom okolité sveta prečo to a ono robíme . Chcel by som týmto príspevok motivovať každého kto si občas zažíva ťažké chvíle . Buďte silní a stanovte si váš cieľ , ktorý chcete dosiahnuť pre ktorý si poviete , že sa oplatí žiť a budete robiť všetko preto aby sa to stalo skutočnosťou . Verte či nie , je veľa ľudí čo má nemá rado či už je to na škole , ktorú navštevujem , v triede v ktorej sa nachádzajú spolužiaci ktorým moja osobnosť nemusí byť práve po vôli , alebo v okolí v ktorom bývam . Na moju osobu si vypočujem toľko vecí a posmeškov a keď som mal na hlave tzv. bieber helmu ? :) hah ani nehovorím :) Zato aký som , chlapec čo bloguje ? haha k*kot , b*zerant jeden namyslený povrchný . Veru asi som tak namyslený inak by som sa nevenoval už 2 charitatívnym projektom to väčšinou namyslení ľudia robia , snažia sa pomôcť . (bola to irónia ak by náhodou niekomu nedochádzalo :) ) Je to niečo čo ma baví a robí mi to radosť aj keď sa tomu nevenujem až tak často akoby som chcel . Osobne si negativitu k môjmu srdcu nepripúšťam  ale každý z nás niekedy podľahne emóciám a má tzv. svoje čierne dni kedy nemá ten svet moc rád . Bohužiaľ ľudí nezmením . Nadchádzajúca vec , ktorú vám chcem povedať , keďže sa nachádzam aktuálne v maturitnom ročníku bude toho možno ešte menej .  Snažím sa čo najviac času venovať príprave do školy ale po maturite , ktorú dúfam spravím a prijímacích skúšok na vysokú školu, hodlám sa tomuto blogu venovať naplno . Nikdy v živote by ma nenapadlo , že niekedy budem môcť byť v zákulisí na Miss Slovensko ako asistent značky , pomáhať tam a podieľať sa na tom . Po tejto udalosti sa môj život dosť zmenil a spoznal som úžasných ľudí , ktorými sa snažím byť obklopený a byť v kontakte zatiaľ aspoň cez tie sociálne siete . Keďže v Bratislave nie som tak často . Zatiaľ :)
Čo som týmto príspevkom chcel povedať . Bolo to niečo pár informácií o mne z môjho života a motivovať. Nedajte sa zložiť ľuďmi , ktorí vás chcú vidieť na dne . Bohužiaľ vždy budú existovať tí ľudia , ktorí sa vás budu snažiť potopiť aby ste nedosiahli cieľ aký si stanovíte . Vždy tu budú ľudia , ktorí vám budu chcieť podkopať nohy ale vy sa znova postavíte a pôjdete ďalej . Obklopujte sa ľuďmi , ktorí vás milujú a vy zase ich a sú pre vás podporou , dopĺňajú vás pozitívnou energiou a prístupom k životu .Buďte vďační za ľudí vo vašom živote . ktorí vám vedia vykúzliť úsmev na perách aj keď sa vám tísnu slzy do očí . Mám 18 rokov a začínam si postupne uvedomovať čo je v živote dôležité . Samozrejme , že vzhľad a pekné veci nám život urobia krajším možno aj ľahším  . Ale pokiaľ nemáte ľudí s ktorým môžete zdieľať svoje šťastie . Stojí ten život zato ? Nie , je potrebné na tom zapracovať :) . Tešte sa z maličkostí . Veľmi ma poteší vaša pozitívna správa alebo komentár na mňa alebo na môj blog . Moc si toho vážim od každého jedného človeka . Buďte šťastní a vďační za život aký máte . Najlepšie roky života si treba užiť a nie ich prežiť v trápení sa nad ostatnými . A čo je najhlavnejšie vážiť si čo máme a koho máme . 

Prajem každému pekný zvyšok nedele :) 
A veľa nervov zajtra v škole alebo v práci :)
Stay positive


Komentáre

  1. Velmi pekne napisane Adrián :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adriánko super príspevok :) TOP ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adrián, nenechaj sa znechutiť...len buď pekne sám sebou no matter what other people say :)
    Ty nemáš žiadny problém,...to oni majú....závisť je silná vec.
    Si úžasný človek tak pokračuj v tom čo robíš,napreduj ďalej ...ukáž všetkým,čo dokážeš :)
    ....A neskúšaj sa zmeniť !!! Len buď pekne sám sebou...si skvelý presne taký aký si :)

    tvoja fanynka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dnes som natrafila na tvoj blog. Prvý blog o takýchto veciach od chalana. A musím povedať , že WAU. Okamžite sa stávam pravidelnou čitateľkou, pretože myslím , že si to zaslúžiš. Nie každý bloger/blogerka vie takto skvelo napísať článok.
    www.londongirl01.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Konečne som si našiel čas si pozrieť tvoj blog Aďko a neľutujem ;) príjemne sa mi to čítalo, veľký obdiv máš odomňa :) M.M.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky