KOŠICE FASHION WEEK 2015 / ŠTVRTOK

Ahojte 
Mám veľký dôvod na radosť . Áno je to preto , že som sa stal členom - Košice Fashion Week Blogger Squad /tak som si to pomenoval , hah) . Spoločne s Lindou sme sa stali blogermi , ktorí píšu o tejto udalosti aj na oficiálnu stránku košického fashion weeku - www.kfw.sk . Článok o tomto dni na mojom blogu bude ale viac subjektívny . Mimo toho, že Linduška je aj spolu-organizátorka tejto najvýznamnejšej udalosti tohto roka na Slovensku (pretože KFW patrí do siete svetových fashion weekov ako napr. v Miláne alebo Paríži , je síce najmenší svojho druhu ale má veľký potenciál . Celú túto udalosť zastrešuje pán Marián Biľo , ktorý je riaditeľom a koproducentom tejto udalosti . 

Prvý deň tohto fashion weeku bol venovaný skôr mladým talentom . Svoje kolekcie tu prezentovali Fakulta priemyselných technológií v Púchove , Stredná odborná škola obchodu a služieb v Michalovciach . Stredná odborná škola textílna v Liberci a Stredná od.škola ul.Gemerská z Košíc .
 Keďže tento fashion week sa nesie v duchu medzinárodnej spolupráce kolekcie tu prezentovali aj návrhári z Krakowskie Szkoly Artystyczne(Poľsko) , Natalija Vlasiuk - Iryna Larycheva - Oleg Sharov (Ukrajina)

Čo by som ale vytkol na tomto prvom dni je , že by si návrhári mohli kontrolovať keď vypúšťajú šaty na mólo či z modelov netrčia nite ( to sa týka mladých talentov zo škôl , nie profi návrhárov ) . Ďalej by som aj prehodnotil výber modeliek myslím si , že modelka by mala mať , keď už pekné udržiavané nohy bez škrabancov či modrín ale sme ľudia , stane sa to , z prvého radu som videl všetko veľmi dobre . :)

Ale to sú len drobné negatíva , ktoré určite neovplyvnili môj úsudok . Cítil som sa tam veľmi dobre ba úžasne . Pán riaditeľ aj jeho manželka boli veľmi milí , najviac sa mi páčil entuziazmus pána riaditeľa , ktorý bol vždy nad vecou . S Lindou sme si veľmi užili sedenie v prvom rade a mohli tak vidieť všetky modely dôkladne a urobiť si o každom kúsku svoj názor . 

Špeciálnu časť tvoril projekt , Nová Geometria , kolekcie finalistov mladých návrhárov . Toto bolo v štýle haute couture teda sú to kúsky , ktoré nie sú určené na bežné nosenie ale pre umelecký zážitok . Pôsobili na mňa veľmi dobre prepacovane , dali si záležať .
Tím skvelých a milých ľudí zvládol organizáciu dňa na 1 , boli stresy ale to k tomu patrí :)

Večer už začala exkluzívna večerná prehliadka , ktorá mala už naozaj vysokú úroveň . Noemi Braz (Maďarsko), Ivana Marmare(Slovensko), Golda Vynogradskaya s kolekciou Ukrainian princess a Vladymyr Podolyan z Ukrajiny .
Ako hlavné defílé bola vlasová show skvelého Lukáša Očenáša , bolo to dokonalé , doslova !
Medzitým už bola samozrejme otvorená koktailová miestnosť, ked šampanské jednohubky a káva chutili delikátne .

Čomu som sa musel ale samostatne venovať bola prednáška návrhárky , ktorá zastrešuje spolok ukrajinských návrhárov jej meno je Golda Vynogradskaya . V stručnosti , mimo toho , že predstavila krásne kusy svojej značky na prehliadke , mala úžasnú prednášku o tom ako si máme ísť za svojim snom . Rozprávala v anglickom jazyku , pochopil som z jej rozprávania tak 90-95% a zvyšok si už človek domyslí aj sám . Ukrajina si teraz prežíva dosť ťažké časy , svojou prezentáciou nám to predstavila aj Golda . Čo bolo inšpirujúce bol jej prejav o tom ako ju nebaví byť LEN návrhárkou ale rada by išla aj do politiky , pretože len hlas módy meniť veci nedokáže , poukáže na nich ale nevyrieši. Ide si za svojim a snaží sa tým aj pomôcť . Golda ma inšpirovala aj tým , že sa určite nemám vzdávať toho čo robím . Minimálne raz do týždňa sa dostanem do tak zlej nálady , že mám chuť skoncovať so všetkým sociálneho charakteru . Či je to môj blog , instagram alebo facebook . Potom si ale poviem , no Adrián spamätaj sa . :) Som nesmierne šťastný , že v mojom živote prevažujú ľudia čo ma podporujú , než nejakým spôsobom nenávidia . Na prvom dni tohto fashion weeku ma veľa z vás spoznalo , pozerali ste po mne či to som ja alebo nie myslím , že ma veľa z vás chcelo aj osloviť ale báli ste sa , snáď zo mňa nejde až taký strach :) . Chcem sa poďakovať každému kto sa ma v ten deň odhodlal osloviť a povedal mi príjemné slová . Dojalo ma to , bol by som sa tam aj rozplakal ale každý by po mne asi pozeral :D . Ďakujem každému človeku , nechcem týchto ľudí čo ma majú radi nazývať mojimi fanúšikmi . Nie som žiadna celebrita . Len blogger čo sa snaží dosiahnuť svoj sen a pracuje na tom každý deň . 
Užite si teda fotky z prvého dňa Fashion Weeku Košice 2015.


 Slavnostné zahájenie KFW


Prednáška Goldy V. 















Modely , ktoré ma osobne zaujali


Vlasové kreácie Lukáša Očenáša
(fotil : Dominik Babušík/KFW)






S Lindou Adamčíkovou a pánom riaditeľom KFW Mariánom Biľom



No a nakoniec moja maličkosť:)


Netuším čo by som k tomuto dňu viac dodal , všetko bolo úžasné . Tá atmosféra vás úplne pohltí . Teším sa na ďalšie nové zážitky , nových ľudí ktorých spoznám a na písanie . :)

Komentáre

  1. Adrián... Já osobně Tě dost obdivuji .... Jsi jeden z mála mladých kluků téhle doby co se co se s takovým zápalem zajímají o modu :D Je až obdivu hodné jakým stylem a zřejmě i nadšením píšeš Své články a i když jsem z Česka tak si Tvůj blog ráda přečtu :D O modu se také zajímám a mým snem je stát se modelkou a také už na tom pracuji ,bohužel zatím mám jen 175 cm né úplně dokonalou postavu (54kg) ,ale zatím je mi 14 let takže mám ještě trochu času ,ale k věci ... Tímto bych Ti chtěla poděkovat ,že skrz tvůj blog můžu do světa mody a zdravého životního stylu nahlédnout ... A to ,že nás nechceš brát jako fanoušky je hezké ... ,ale za sebe můžu říct ,že Tvou faninkou jsem a velice si Tě vážím :D :D D: Vivien :D :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Vivien , velmi ma potesilo , strasne moc co si napisala . Posunulo ma to dalej . Dakujem pekne som rad ze niekomu svojim pisanim nejako spestrim zivot . Dakujem si zlata . Drzim prsty v modelingovej kariere :)

      Odstrániť
  2. To já děkuji ... Za inspiraci a vše ostatní ... Velmi si Tě vážím a jsem Ti vděčná .. ������

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky