FASHION NIGHT 2015 - Fero Mikloško / Envy4Debra

AFTERPARTY FASHION TV CZECH&SLOVAK


Zdravím všetkých mojich čitateľov . Ako ste si mohli všimnúť . V utorok sa v ,,hlavnom meste" východného Slovenska v Košiciach konala exkluzívna módna prehliadka jedného z najznámejších módnych návrhárov na Slovensku . V rámci eventu Fero Mikloško vo svojej najnovšej kolekcií jeseň/zima 2016 predstavil nádherné modely plesových šiat . Ďalej to boli šaty s motívom motýľov . Na prehliadke mali možnosť predstaviť svoje kolekcie v rámci projektu FASHION etc. aj študenti z odborných škôl . Predviedli zaujímavé návrhy . Väčšina ma nezaujala ale našlo sa pár vydarených . Jedna zo študentiek dostala dokonca stáž u Fera Mikloška .



Bola tu prezentovaná charitatívna kolekcia značky Envy4Debra . Jednotlivé kusy oblečenia boli vydražené za nemalé čiastky, ktorých výťažok putoval pre charitatívne účely . Pre deti s chorobou motýlich krídel . Je to krásne , že takto móda dokáže pomôcť ľudom , ktorí to potrebujú . Hlavnou hviezdou večera a zároveň moderátorkou bola - Adela Banášová . Bola veľmi milá, keď som za ňou prišiel a požiadal o spoločnú fotografiu museli sme hľadať nejaké to dobré svetlo na fotku , dosť komické :D. Afterparty Fashion TV Möet&Chandon poriadala generálna riaditeľka Fashion TV Czech&Slovak Gabriela Drobová. Som tiež veľmi rád, že som mal možnosť ju spoznať a veľmi mi polichotilo, že vedela kto som :) Na afterparty sa objavilo veľa známych tvári z módneho priemyslu . Osobne som veľmi rád , že Košice viac a viac stúpajú v tomto rebríčku a približujú sa v tomto Bratislave
.


Ako presne vyzeral môj večer vám môžem priblížiť. Prišiel som už o hodinu skôr do Košíc aby som sa mohol pripraviť a trocha ešte pokecať s priateľmi . Produkcia prehliadky bola zvládnutá na výbornú , priestory Kulturparku sú jednoducho krásne . Mal som svoje VIP miesto v prvej rade v sekcií blogerov . Mal som skvelý výhľad na celý priebeh prehliadky . Na stoličkách nás čakala milá pozornosť a vzorky kozmetiky značky Clinique . Pred prehliadkou som ešte prehodil pár slov so známymi a prehliadka sa mohla začať . Po prehliadke väčšina z nás smerovala na afterparty do jednej z najvychytenejších kaviarní v Košiciach - kaviareň Slávia . Večer nám spríjemňovalo skvelé víno značky Möet&Chandon a Prosecco . Pomedzi ľudí chodil pán čo hral na trúbke takže večer mal veľmi príjemný a noblesný nádych . Neskôr sme sa už len úzka skupinka ľudí spoločne s Adelou , Ferkom , Evkou ,Natálkou , Rasťom a dalšími skvelými ľuďmi, ktorých som na afterparty mal možnosť konečne poznať, presunuli do horného salónika a užili si tento skvelý večer . Skvele som sa zabavil a tak cca o 4 ráno zaľahol pod perinu . Veľa som toho nenaspal, keďže som musel už skoro ráno odísť z Košíc . Trocha som sa pomotal po Auparku a nezabudol si dať moje obľúbené smoothie - Ugova šťava, ktorú zbožňujem . V stredu som sa vrátil domov, niečo zjedol a odpadol do postele a prespal polovicu dňa a potom aj celú noc :D :) Užite si fotky z prehliadky. Ja som si tento večer užil a teším sa na ďalšie udalosti o ktorých vám budem môcť napísať .


S Evou Rezešovou Džodlovou , ktorá bola aj hlavný partner tejto udalosti , Natáliou Selvekovou majiteľkou Envy Clinic a Alenou Pallovou majiteľkou Inštitútu Estetickej Medicíny v Pezinku .


Kaviareň Slávia , miesto konania afterparty 













(foto credit:Dominik Babušík)

Komentáre

Obľúbené príspevky