Islandská voda z ľadovcov Aqua Angels / Outfit Of The Day




Krásny deň všetkým ! Ja ho teda krásny rozhodne mám. Skončili mi písomné maturity, snáď som ich aj urobil:D, a tak mám znova chvíľu čas venovať sa aj môjmu blogu a vám. Rád by som vám predstavil moju najnovšiu spoluprácu pre Anjelská Voda - Aqua Angels. Rozhodol som sa, že pre vás nafotím moju v podstate prvú reklamnú kampaň na blogu pre túto značku. Zároveň tu je pre vás aj môj nasledovný outfit príspevok. Fotila ma moja najlepšia kamarátka, za čo som rád, že si našla čas a za 2 hodinky sme vytvorili tieto fotky.


Aby som teda došiel k jadru veci. Značka vody Aqua Angels je svojím spôsobom unikátna. Táto voda je stará niečo okolo 3o tisíc rokov, pretože pochádza z ľadovcov až z ďalekého Islandu. Voda je rozhodne mäkšia, vie neutralizovať chuť toho čo ste zjedli predtým. A má nespočetne veľa ďalších účinkov na náš organizmus. Ak ste premýšľali, že skúsite niečo nové toto je tá správna voľba.


Vypíšem vám sem pár pozitívnych účinkov. Je všeobecne známe, že vysoko zásaditá voda ako Aqua Angels s ph 8,8. Má super nízku mineralizáciu (55mg,l) a vysoký obsah prírodného kyslíka. Čistí obličky, žalúdok, pečeň, vyrovnáva ph krvi,upravuje krvný tlak, zrýchľuje bunkový metabolizmus , podporuje činnosť mozgu, je vhodná pre ľudí s celiakiou a inými poruchami trávenia. Je vhodná aj na prípravu dojčenských jedál.





Naše telo je prekyslené a tento stav je špúščač rôžnych chorôb, či už ľahkých alebo menej závažných. Voda v našich kohútikoch obsahuje veľké množstvo chlóru a má nižšie ph zásaditosti. Na stránke Aqua Angels sa môžete dočítat ako jednej známej vicemiss Mirka prešla leukémiu so svojím synom už keď mal 2 roky a pristúpila k tomu naozaj komplexne. Onkologická liečba spolu s absolútnou zmenou stravovania a výživy, vylúčila telo zaťažujúce potraviny a vsadila na čo najviac ph neutralizujúcich potravín vrátane vody Aqua Angels, ktorá synčekovi pomáha v momentálnom období. Mali by sme teda jesť viac zásaditých potravín ako je petržlen, avokádo , shitake huby... než napr. tie kyslasté ako ananás, jablká, figy... Správny zásaditý pitný režim je veľmi dôležitý, aby toxíny z tela odchádzali v čo najväčšom množstve a ph krvi sa udržiavalo v priaznivých neprekyslujucich hodnotách. Viac o tomto produkte sa môžete dočítať na http://anjelskavoda.sk/ :)




Zima nám už pomaly doznieva a nemusíme sa teda už trápiť s nosením kabátu aj keď ešte sú chladnejšie dni. Nemám rád zimu a vrstvenie oblečenia. Najradšej mám keď si na seba môžem dať tričko nejaký ten svete či mikinu a to mi stačí. Na tento krát som si vybral rifle z H&M ,semišové topánky značky Krizia. 100% kašmírový sveter z F&F ,je veľmi príjemný na dotyk. Basic tričko z NY na ktorom som z resecie vytvoril nápis Chanel hah. Okuliare NY. Koženka je z H&M. Topánky Adidas ZX Flux. Pekný zvyšok dňa. :)


Komentáre

Obľúbené príspevky