EUROVEA FASHION FORWARD - Miklosko Spring/Summer 2016

. . .


Zdravím všetkých mojich čitateľov. Neubehlo ani tak veľa času od toho, keď som sa vrátil z veľkonočných prázdnin v Nitre a hneď prišlo milé pozvanie do Bratislavy. V piatok 8.4. som sa zúčastnil jedného z najlepších módnych projektov na Slovensku. Na Eurovea Fashion Forward. Ide o spoluprácu obchodného centra Eurovea s rôznymi značkami a vychytenými návrhármi. V piatok prebehla priehliadka módneho domu Alizé, v ten deň konkrétne prehliadka modelov značky DSQUARED2. Neskôr večer prebehla prehliadka slovenského guru módy a tým je, Fero Mikloško. Od poslednej prehliadky v decembri ubehol už dlhý čas. A rád som si pripomenul aké skvelé je sedieť v prvom rade. Tešil som sa, keď si pozriem opäť niečo nové z Ferkovej tvorby. Je to úžasný návrhár, ktorý do svojich modelov vkladá seba samého.

( Môj outfit na akcii : kardigán - Bershka, koženková bunda - H&M , tričko - New Yorker,
tenisky - Victory, nohavice - Marks&Spencer  )

 Za každým modelom stojí veľa práce a tím šikovných ľudí. Dizajnér sa zameral na jednu farbu, no nebola to čierna farba. Vhodnou farbou na užívanie si letných radovánok sa stala modrá. Dámska a zároveň pánska kolekcia v sebe nesie strihové prvky z 80 rokov. Rovnako je tu prítomná aj obľúbená filtrovaná čipka a prepracované detaily aj v prípade džínsoviny v street style štýle. Taktiež musím pochváliť organizáciu akcie a výber modelov z jednej z najlepších slovenských modelingových agentúr - Exit Model Management. Prehliadku Fera Mikloška otvorila úspešná modelka Alena Martanovičová, ktorá fotila množstvo editoriálov pre Vogue, Elle, Marie Claire a iné. Fera Mikloška podporilo vrátane mňa aj veľa blogerov a iných známych osobností ako napríklad Soňa Skoncová, ktorej sivá farba vlasov veľmi pristala. Taktiež Adela Banášova, Bruno Ciberej, Zuzana Kanisová, Denisa Mendrejová, Peter Modrovský, Viktor Horján, Alena Heribanová, Eva Rezešová, Karolína Chomisteková a mnoho ďalších z módneho a mediálneho sveta vrátane televízií ako napr. TV Markíza a TV JOJ. Po dlhej dobe sa v Bratislave konala akcia na vysokej úrovni.


Hlavnými farbami kolekciu sú námornicka modrá, tmavá modrá a aktuálne trendy indigova. Čierna a biela spoločne vytvorili podklad pre efektné grafické zobrazenie a odrážanie módnych piktogramov. Sám veľmi rád nosím modrú. bielu a čiernu. Sú to moje najobľúbenejšia farby, ktoré ma vystihujú.


Vzory kolekcie MIKLOSKO jar-leto boli použité jednoduché potlače, ktoré ma oslovili. Práve komiksovo ladené prvky spojené s módnou tvorbou ale aj univerzálnejšie symboly emócií (srdce, hviezdy, blesky) či logovaná nákupná taška, alebo tvár samotného návrhára skvelo korešpondujú s osviežujúcou dennou časťou kolekcie. Najviac sa mi páčili oversized tričká, jednoduché a pohodlné. Exkluzívnou a jedinečnou je potlač zobrazujúca najpopulárnejšiu moderátorku súčasného Slovenského show biznisu – Adelu Banášovú, ktorá je zároveň dlhoročnou priateľkou Fera Mikloška a pravidelnou nositeľkou jeho módnej tvorby. Druhá časť kolekcie je formálnejšia vďaka čipke a brokátu vyberaných tón v tóne. Zavŕšením tohto nežno-drsného spojenia je autorsky navrhnutá potlač denimu a čipky na hodvábnych šatkách, topoch a šatách, ktoré zvýraznovali ženskosť modeliek.


Návrhár použil materiály ako denim, brokát, bavlnu, hodváb a iné.Doplnky letnej kolekcie kontrastujú s oblečením vďaka kovovým farbám a retro odtieňom. Kabelky sú z hladkej prírodnej kože vhodné aj na bežné nosenie aj na večierok. Metalicky lesklé lodičky v tmavej striebornej pripomínajú štýl energických a priebojných žien módy 80 rokov. Každý model predstavoval dokonale poskladaný outfit na jar.


Po prehliadka väčšina hostí mierila na afterparty do luxusného bratislavského hotela Sheraton. Na afterparty som sa príjemne zabavil a konečne sa stretol so starými známymi, ktorých som rád po dlhej dobe opäť videl. Tiež som poznal veľa skvelých, talentovaných a milých ľudí, skvelý večer pri poháriku prosecca Villa Sandi . :)

(Denisa Mendrejová, Zuzana Kanisová, Viktor Horján a Adela Banášová s Brunom Ciberejom)


( Dominika Ducová, Ja s Lindou Adamčíkovou , Natália Selveková, Alena Pallová, Eva Rezešová a PR manager Miklosko - Rasťo Holubec )



( backstage )

( Soňa Skoncová, Adela Banášová, Karolína Chomisteková)




( Nesmela chýbať ani fotka s Ferkom a mojim kamarátom, redaktorom Miškom Gajdošom)



( Ja, redaktor Michael Gajdoš, blogerka Daniela M., modelovia Exit m.m Dominik Kuta a Marcus Drien)

(Záverečné defilé prehliadky)

oficiálny fotograf tohto eventu / Reefe - www.reefe.sk



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky