Sexi a v pohode rozhovor s Evelyn !

. . .

Ahojte, moji milí. Urobil som pre vás tento rozhovor so známou komičkou, ktorá baví svojimi videami tisíce ľudí a najnovšie aj vlastným seriálom. Je ňou Evelyn ! Vlastným menom Eva Kramerová. Pochádza z Vyšného Kubína na Orave, momentálne žije v Bratislave. Práve externe študuje na Paneurópskej Univerzite marketing & masmediálnu komunikáciu. Zhodou okolností ju tiež chcem o pár mesiacov študovať. Evelyn zbožňujem, začal som ju sledovať od jej slávneho videa s kunami. Jej video mi neraz pozdvihlo náladu, keď som sa cítil skleslo. Samozrejme 100 ľudí 100 chutí, nie každému sedí takýto druh humoru. Evelyn má už po diplomovke a tak mohla poskytnúť rozhovor pre mňa. Môj blog sleduje dosť jej fanúšikov, tak verím, že som vám urobil radosť a nie len vám ale každému. Pohodlne si sadnite vezmite si kafíčko, čajíček, keksík ako to hovoria tí páni čo chodia na tých vlakoch zadarmo pomedzi ľudí a začítajte sa do tohto rozhovoru. Spoznáte tak Evelyn v jej pravom svetle a nie len za videom alebo na televíznej obrazovke. :)

( Števovi Martinovičovi a Evelyn rozhodne nechýba zmysel pre humor:) )

1. Ahoj Evi, začnem otázkou, ktorú si už určite mnoho krát zodpovedala. Za posledné dva roky si sa vyšvihla na výslnie raketovou rýchlosťou. Ako si sa cítila na začiatkoch, keď to celé vlastne začalo?

- Ahoj Adík, keď som prišla do Bratislavy mala som asi 19 rokov. Hrala som v Bielom divadle a robila stand-up comedy dosť dlhú dobu. Už ma proste nejaké to publikum poznalo. Potom som si dala asi tak 2 roky pauzu od toho všetkého, pretože som mala bakalárku a musela som sa zamerať na školu. Potom som odišla študovať do Portugalska. Môj pseudonym Evelyn vznikol už pri tých standupoch. Ale potom mi to začalo chýbať vystupovanie na pódiu. Tak som sa vrátila späť na Slovensko. Ešte pred tými kunami som mala už nejakých 17 tisíc fanušíkov na funpage. No a potom som nahrala to video, ja som ho ani nechcela dať, pretože sa mi už potom veľmi nepáčilo ale skúsila som to. Vôbec som nečakala, že sa z toho stane také virálne video. Samozrejme ma to potešilo, ten záujem ľudí ale bolo mi aj trocha ľúto toho, že ľudia nepoznali proste všetko čo robím a zameriavali sa hlavne na to video. Ale som rada, že je to teraz také aké to je. :)




2. Na videách stvárňuješ viacero pseudonymov. Ktorý je tvoj najobľúbenejší a taktiež by ma zaujímalo, či sa k natáčaniu tých videí aj niekedy ešte vrátiš resp. či budu opäť tak časté ?

- Záleží to hlavne teda od mojej nálady, v akej spoločnosti ľudí som. Väčšinou mi proste vznikne v hlave spontánny nápad. Boli dni keď som proste rada natáčala Gisele, Gitu alebo Sexi a v pohode. Teraz práve na natáčanie tých videí nie je veľa času a nechcem nič robiť na silu, myslím, že ľudia čo ma sledujú by to poznali. Nikto nemá rád niečo silené a možno by to ani nebolo tak vtipné. Mám teraz aj veľa spoluprác, pracujem, píšem aj námety ku seriálu k tomu škola a na jedného človeka je to proste dosť a dá to zabrať. Niekedy mám aj také chvíle, že si potrebujem aj mesiac odpočinúť, pretože kreatívna práca je dosť náročná.  Verím ale, že raz tých videí bude opäť viac, keď budem mať vlastný tím ľudí, ktorí mi bude vo všetkých veciach pomáhať a bude mi oporou. Je to proste prirodzený vývoj v tejto sfére. Vždy som chcela natáčať, či už to budú videá alebo seriál Svet podľa Evelyn, budem sa tomu venovať. :)

( Herci seriálu Svet podľa Evelyn - Kristína Farkašová, Štefan Martinovič, Zuzana Porubjaková, Jozef Vajda a Evelyn )

3. Aktuálne bola odvysielaná na TV Joj už prvá séria seriálu Svet podľa Evelyn a čakáme na nasledujúcu. Ako si si zvykla nato byť herečkou a kde vznikla vlastne tá myšlienka vzniku tohto seriálu ?

- Ja som pri tom prišla nato, že humor je proste to čo ma baví, čo chcem ľudom dávať a to je smiech. Hneď som si na to zvykla, pretože ako som spomínala hrala som aj istý čas v divadle, takže herectvo bolo tiež to čo som stále chcela robiť. Natáčanie bolo ťažké v tom zmysle, že som sa stále smiala:D To bol asi môj najväčší problém v tomto. My dvaja proste aj so Števom Martinovičom máme veľké problémy zadržať ten smiech, pretože on je aj v civile taký zábavný človek. My sme sa na tom zabávali. Mali sme z toho aj veľa krát prúser, pretože sme sa nevedeli prestať smiať. Bolo už raz aj tak, že celý štáb jednoducho nasratý odišiel, no a my so Števom stále slzy v očiach od smiechu. :D Ale vládne tam dobrá atmosféra, zvykla som si nato. Sú tam super ľudia s ktorými som si sadla. Som rada, že často nemusím hrať vážnu v tom seriálu. Aj s Kikou Farkašovou som si skvelo sadla je aj moja suseda takže nie je o čom. Celkovo s každým, vládne tam dobrá energia.  No a ten nápad vznikol tak, že si ma nechali zavolať do Jojky, hneď po tom virálnom videu s kunami. A programový riaditeľ mi povedal, že chce so mnou niečo vytvoriť ale ešte nevie presne, že čo. Tak sme špekulovali špekulovali a proste vznikol po tom čase nápad na ten seriál. 

( Evelyn pre OK Magazine SR)
4. Veľa videí si natočila aj z Londýna, čo ťa tam pritiahlo? Prečo práve Londýn ?

- Oslovili ma na spoluprácu so značkou Heineken a tá na Slovensko chcela uviesť nápoj Strongbow. No a moja Gitka vlastne bola tá osoba, čo ho na Slovensko dovezie. Tá kampaň ma tam priviedla. :)

5. Váš seriál zaznamenal neuveriteľné množstvo pozitívnych ohlasov. Aké boli tvoje prvé myšlienky po odvysielaní prvej časti ?

- Tak ja, režisér a všetci herci sme sa stretli v jednom byte, proste s kameramani, skoro každý kto na tom pracoval a spoločne sme si to pozreli. Taká partička. Bolo to hrozne fajn ale aj som sa hanbila trocha, že som sa videla v TV. No zároveň som sa veľmi tešila, a bola som aj veľmi napätá aké to vlastne bude. My sme tu prvú časť natáčali veľa krát. Ja som aj chodila do strižne sa pozerať ako to vyzerá ale vieš, úplne to vyzerá inak, keď sa to celé zostrihá a pridá zvuk. My sme sa so Števom celý čas držali za ruku a dosť sme sa na sebe nasmiali, mali sme z toho proste radosť. Vychutnávali sme si to naše dielo a bolo tak aj pri nasledujúcich častiach. :)



6. Na Bratislavských módnych dňoch si si zahrali aj modelku. Aké to bolo ?

- Kristína Farkašová ma na to nahovorila. Vravela, že nech si to vyskúšam. A ja som nevedela čo mám robiť, no najprv, že idem, nejdem. No ísť alebo neísť? Mala som z toho aj dosť stres, že panebože, čo tam budem robiť.  No ale nakoniec to bolo skvelé, prvýkrát som niekde vystúpila a nemusela som nič vravieť, no ľudia mi predsa tlieskali. :) Bola som veľmi rada. Pokojne by som si to zopakovala, kedykoľvek. :)



7. Fotila si už aj do rôznych časopisov, máš z toho nejaké zaujímavé spomienky ?

- Bolo toho fakt dosť. Vždycky je to príjemné niekedy menej, niekedy viac. To najlepšie fotenie bolo s Lukášom Kimličkom, to bolo také proste prvé veľké fotenie. Lukáš mi urobil fakt krásne fotky. Celé to bolo skvelé. 

8. Ako sa cítiš, keď ťa ľudia stále viac a viac poznávajú na ulici. Zvykla si si už na to ?

 - Tak áno, je to už nejaký ten piatok. Vieš čo ja sa tomu veľmi teším, nie je to už proste komentár na sociálnej sieti. Je to niečo hmotné, niekto by to bral tak, že je to otravné, ale ja si to vôbec nemyslím. Tí ľudia sú proste vždy milí, potešia ma a mne to robí veľkú radosť. Veľmi si to vážim! :)


( Evelyn na odovzdávaní cien OTO)

9. Ako si si užila varenie v relácii "Moja mama varí lepšie ako tvoja", rada varíš ?

- Varím veľmi rada. Bola to zábavná skúsenosť ale tých 20 minút je podľa mňa naozaj málo. Pritom to ani nie je tvoja kuchyňa nevieš poriadne, kde sa čo nachádza. Ale bola to zábava.:)

( Evelyn s hercami a moderátorom Juniorom)

10. Páči sa mi na tebe, že ľudom ukazuješ to, aby sa mali radi takí akí sú a nehľadeli na svoje nedokonalosti. No samozrejme, vždy sa dá niečo so sebou robiť, čo nám môže pomôcť a zlepšiť náš vzťah k sebe samému. Čo ťa prinútilo k tomu, aby si viac zapracovala na svojej postave ?

- Myslím, že je to jednoducho pohodlnejšie. A omnoho lepšie. Chcem byť jednoducho zdravá, mať dobrú kondičku a chcem spraviť šnúru alebo ja neviem čo :D . Je to proste tá cesta a zistila som, že ma to veľmi baví, že viem pritom vypnúť a relaxovať. :)

11. S vyššou popularitou k tebe má prístup viac a viac ľudí. Ako sa vyrovnávaš s negativitou, ktorú sa snažia do tvojho života istí ľudia vniesť. Vnímaš to veľmi alebo si to vôbec k srdcu nepripúštaš ?

- Na začiatku to bolo veľmi nepríjemné. Pretože som to nechápala. Bola som vystavená úplne novej situácii. No neskôr som pochopila, že väčšinou sú to takí ľudia, ktorých niečo trápi a neriešia ten svoj vlastný život ale radšej život niekoho iného. Samozrejme ma to zamrzí a niekedy aj nahnevá, lebo všetci sme ľudia. Samozrejme, je potrebné aby som si držala dekórum. Pre mňa je to ale veľmi ťažké, lebo som dosť asertívna a cholerická. Niekedy je to veľká skúška trpezlivosti ale povedala som si, že nebudem ešte aj ja šíriť túto zlobu a jednoducho to ignorujem.  :)



12. Evelyn poprosím ťa nejaký odkaz od srdiečka pre fanúšikov :)
- Majte v živote strašne veľa smiechu a zábavy. Nech si uvedomia to, že žijú iba raz a niekedy to môže rýchlo pominúť. Nech sa tešia zo života. Majte sa radi taký aký ste. Nikdy sa kvôli nikomu neskúšajte zmeniť. Zostaňte samy sebou. :) <3

Ďakujem krásne Evelyn. Za poskytnutie tohto rozhovoru pre môj blog. Moc si to vážim. Dúfam, že som aj vám týmto nejak spríjemnil deň. A taktiež šírte len dobrú energiu ! :) Mňa čaká o mesiac maturita a potom sťahovanie, som zároveň napätý ale aj sa teším. Keď to proste všetko už budem mať za sebou. Pasuje mi k tomu táto česká fráza ,,brzy naschle" a ako hovorí Evelyn ,,buďte sexi a v pohode!"

( Zdroj fotiek : Lukáš Kimlička, Branislav Šimončík, Najkrajšie Modelky, FB page Evelyn)






Komentáre

  1. Uplne užasne ! Adrian si skvely !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ju tak milujem <3<3<3 chcela by som ju raz stretnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky