MY CLOSET - WATCHES - MY OWN TSHIRT COLLECTION

Ahojte, oznamujem, že som šťastne zmaturoval ! Stredná konečne skončila ! Rok na Súkromnom Gymnáziu a potom 3 roky na Štátnom Gymnáziu som statočne zvládol. No o pár týždňov ma čakajú prijímacie skúšky na vysokú školu, uff. Môžem si teda na chvíľu vydýchnuť. Konečne mám čas napísať príspevok o niečom čo ma zaujalo a chcem sa s vami o tom podeliť.

DANIEL WELLINGTON

Tento krát, som sa zameral na hodinky. Seriózne, aspoň jedny naozaj elegantné hodinky patria k šatníku každého IN muža alebo ženy. Byť pekne oblečený jednoducho nestačí, čo tie holé ruky ? Preto by som vám rád ukázal tieto krásne minimalistických hodinky značky Daniel Wellington . Mnohí z vás túto značku rozhodne poznáte a dá sa zakúpiť aj u nás na Slovensku. Majú na výber z ,,NATO" remienkov (Nato straps) a kožených remienkov (Leather straps). S ciferníkmi v zlatej,striebornej alebo rúžovo zlatej farbe. Ak by ste mali záujem o tieto hodinky . Zakúpiť ich môžete na ich stránke  www.danielwellington.com a dostanete ešte k tomu 15% zľavu ak použijete zľavový kód - adrianback .




KRISTIAN HANSEL
Ako ambasádor tejto značky vám chcem povedať, že značka Kristian Hansel sa rozhodla vytvoriť cenovo dostupné hodinky, stále s iným dizajnom za určite obdobie tzv. WAVE watches. Máme veľa oblečenia, ktoré nosíme tak prečo stále nosiť tie isté hodinky ? Ak máte záujem o tieto hodinky máte tu 25% zľava na ich produkt ak použijete môj zľavový kód - ADRIANBACK  www.kristianhansel.com





BARBAS & ZACARI


Táto krásna austrálska značka je naozaj úžasná ! Z každého predaného kusu hodiniek dá 15 dolárov na rakovinové centrum ktoré pomáha onkologickým pacientom ! S použitím kódu - ADRIANBACK máte dopravu zadarmo a 15% zľavu na daný produkt. :) https://barbasandzacari.com/



Kontaktné šošovky



Ďalej som sa zameral na farebné kontaktné šošovky. Ktoré mám z www.vasesosovky.sk . Veľa ľudí je sklamaných, keď sa rozhodne, že vyskúša farebné šošovky a šošovky neprekryjú danú farbu tak ako si to predstavujeme. Preto, ak sa rozhodnete niekedy nosiť farebné šošovky, musíte zájsť k očnému lekárovi a ten vám zmerá zakryvenie oka, aby sa vám nepoškodil zrak a odporučí vám, ktoré šošovky resp. aká značka prekryje vašu farbu očí na tú, ktorú chcete. Ja mam konkrétne produkt ColourVue Glamour Aqua, ktorá skvele prekryla moje hnedé oči. :) Podľa nálady si teda niekedy rád výjdem aj s modrými očami hah. :)


- ADRIAN BACK T-SHIRT COLLECTION -

Ako sa hovorí to najlepšie nakoniec, v spolupráci s jedným košickým eshopom som mal možnosť navrhnúť 2 druhy tričiek. Splnil sa mi malý sen a to navrhnúť tričká, ktoré proste vznikli v mojej hlave. Samozrejme musel som vytvoriť artikle, ktoré nezastrešujú len mňa ale aj daný eshop. Verím, že v budúcnosti sa k tomu vrátim a na tričkách bude moje meno v nejakom cool dizajne. Tričká sú v rôznych farbách napr. biele tričko s čiernym nápisom, nie len v sivom prevedení. Ak by ste oň mali záujem neváhajte mi napísať na môj instagram @adrianback1 alebo na môj osobný facebook profil Adrián Back. Cena trička je 13€ .Verím, že som niektorých z vás potešil kupónmi k nákupu hodiniek. :) 




Komentáre

  1. Tvoje tričká sú krásne ! <3 nebude nejaká giveaway ?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky