Magenta One by Miklosko


Opäť som mal možnosť zúčastniť sa dychberúcej módnej prehliadky poriadanej slovenským guru módy a tým je Fero Mikloško. Táto exkluzívna akcia sa konala na nezvyčajnom mieste v areáli Istrochemu. Kolekcia bola predstavená na podujatí spojenom so slávnostným uvedením ponuky Telekomu pre firmy pod rovnomerným názvom Magenta 1.

Pred začiatkom tejto akcie mali hostia možnosť nahliadnuť do procesu tvorby tejto kolekcie vďaka okuliarom Samsung Gear VR a spoločne vyskúšať smartfón Samsung Galaxy S7. Netradičnú kolekciu Fera Mikloška predviedli nadnárodné tanečné skupiny Cre Dance a House of Melody s originálnou choreografiou. Pripojenie tanca k predstaveniu kolekcie dal celej akcií omnoho väčší šmrnc. :)

Dizajnér navrhol trendové outfity v urban štýle 80' rokov pre ženy a rovnako aj pre mužov. Kolekcia nesie strihové prvky z kolekcie Jar/Leto 2016 avšak majú zároveň opulentný a hravý štýl 80 rokov. Farbou kolekcie je magenta v sprievode strieborného lesku, ružových tónov a sýto modrého denimu.
Výraznými prvkami kolekcie sú kovovo lesklé lodičky, štýlové kabelky vhodné na rôzne príležitosti, streetstylová bižutéria, lesklé šortky, rukávové opasky a oversized kúsky.

Na túto akciu prišlo Fera Mikloška podporiť veľa krásnych a štýlových ľudí, celebrít a blogerov. Akciu moderovala Vera Wisterová. Na akcií panovala príjemná atmosféra. Kúsky z ateliéru Mikloško, ktoré som videl na modeloch by som si najradšej hneď všetky vzal domov a nosil. Som rád, že som po dlhej dobe mohol opäť vidieť mojich známych a priateľov. Vychutnajte si teda ochutnávku fotiek z tejto akcie. :)


Doprovod mi robila moja najlepšia kamarátka Patrícia :) 
Na sebe mám oblek a košeľu značky Marks & Spencer , motýlik Zara , topánky Borelli




Ivana Surovcová a Katarína Štumpfová



Lucia Hablovičová


Viktor Horján , Zuzana Kanisová a Rasťo Holubec


Zora Czoborová , Didiana a Zuzana Nováková



































 


Partner - SAMSUNG Slovensko 
Foto - Michael Durczok / www.madeinbrain.sk
Styling - Alexander Lindov 
Líčenie a účesy - Miriam Urbančíková / CLINQUE , Tomáš Vida / DERMACOL , Jarmila Khandová ANGELS by ALEX , Klára Surdusová





Komentáre

Obľúbené príspevky