Ordinary day in Austria

Ahojte moji milí čitatelia, rád by som sa s vami podelil a mojom výlete v Rakúsku. Horúčavy sú posledné dni dosť neúnosné. Tí čo bývate na byte to rozhodne poznáte. A tak sme sa rozhodli, že navštívime rekreačnú oblasť na Neziderskom jazere. Dal som si moje obyčajné raňajky a k tomu Ham-pi smoothie. Túto značku som si veľmi obľúbil, dokonale mi to vie zlepšiť náladu. Za zlou náladou sa totiž častokrát skrýva zlá životospráva. Pitie smoothies je ideálnou voľbou v ochrane tela pred stresom a zlepšeni zdravie nášho mozgu. Po raňajkách sme teda nasadli do auta, zastavili sa v Bratislave a smerovali do Rakúska. Rakúsko je samo o sebe nádherná krajina. Len čo prejdete hraničným priechodom Berg už vidíte veterné elektrárne a krásnu čistú prírodu. Navštívil som aj dedinku Kittsee , outletové centrum Parndorf , mestečko Neusiedl am See a Weiden am See. Sú to krásne miesta . Vo Weiden am See je menej ľudí než v Neusiedl, kedže je to menej známe. Pri Neziderskom jazere sa cítite ako keby ste boli v nejakom prímorskom letovisku. Chvíľu som si tam teda dokonale odpočinul, vypnul myseľ a užil si čas s kamarátmi. V tomto krátkom príspevku sa s vami chcem teda podeliť o pár fotografií z môjho menšieho výletu. Rozhodne vám návštevu Neziderského jazera odporúčam, nezabudnite si vziať aj nejaké to chutné smoothie. :)
 Krásny zvyšok dňa . :)

Plus mi prišli tieto krásne náramky od Deltimo :) <3 milujem ich !

Komentáre

Obľúbené príspevky