Street Fashion Show Forever 21 Bratislava





Ahojte. :)
 Hlásim sa po dlhej dobe mojej neaktivity . Rozhodol som sa , že si cez leto dám takú menšiu prestávku od blogovania. Ospravedlňujem sa za to. Skončila mi stredná a chcel som si naplno užiť krásne prázdniny, ktoré trvali až 4 mesiace. Neľutujem to, že som tak dlhé obdobie zameškal v písaní. Cestoval som, oddychoval aj pracoval. Začala sa nová etapa môjho života. Na konci septembra sa mi začalo štúdium žurnalistiky na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. Žijem už v Nitre, ak by ste to niekto nepostrehol. Verím, že toto štúdium vylepší moje schopnosti v písaní, vyjadrovaní sa a zároveň mi pomôže dozrieť. V prvom rade sa chcem strašne moc poďakovať za to, že aj keď som bol neaktívny, neprestali ste môj blog čítať. Blížime sa už k číslu 100 tisíc pozretí ! Wau ! Som za to veľmi vďačný. Na oplátku vám teda prinášam nový príspevok o tom ako som si vyskúšal rolu modela pre značku Forever 21, ktorá otvorila svoje brány prvej predajne v Auparku v Bratislave. 



Forever 21 v spolupráci s agentúrou PRime Time zorganizovali, také menšie prekvapenie. Išlo o "vpád" modelov do nákupného centra. Guerilla Fashion Show. Išlo o prezentáciu značky Forever 21 pred samotným otvorením prvej predajne. V budove Incheby nás pripravili, nalíčili a vybrali oblečenie. Následne nás odviezli do Auparku, kde sa začala naša prehliadka naprieč celým nákupným centrom. Neskôr sme absolvovali fotenie v Sade Janka Kráľa a vrátili sa do centra. Skúsenosť to bola veľmi zaujímavá, zistil som, že byť modelom nie je ľahká práca. Musíte byť trpezlivý a dobre naladený. Kto by predsa chcel spolupracovať s niekym koho to nebaví však ? Najviac som si užil fotenie s mojou kamoškou Paulinou Pelyovou, ktorú som spoznal na prehliadke. Myslím, že všetci modelovia sme sa skvele sme sa zohrali a celý deň ubehol v dobrej nálade. :) Tím fotografov , kameramanov, organizátorov, bubeníkov odviedli skvelú prácu. Bohužiaľ som sa nemohol zúčastniť VIP akcie Forever 21 a nasledujúcej prehliadky kvôli môjmu programu. No ďakujem za túto skúsenosť a teším sa na tie nové. :)












foto / PRime Time Bratislava

Komentáre

Obľúbené príspevky