SPRING INSPIRATION




Zdrávim Vás po dlhej dlhej dobe !

V spolupráci s eshopom www.budchlap.sk som sa pre Vás rozhodol vyskladať tento jarný outfit príspevok. 
Aj keď posledné dni u nás na Slovensku vládne tuhá zima. Jar tu bude za pár mesiacov a ak premýšľate, čo na seba alebo pre svoju polovičku, môžte upriamiť svoju pozornosť na dané produkty.
Typickú modro-čiernu kombináciu s bielou som oživil farebnou šiltovkou a vakom od značky VANS.
K hrubej bunde s umelou kožušinou som doplnil čierny kardigán a obyčajné biele tričko. Do oka mi padli tieto roztrhané jeansy a topánky na vysokej podrážke. Aktuálne mám skúškové obdobie a táto príjemná skúsenosť ma aspoň na chvíľu odtrhla od knižiek a spríjemnila mi deň.
Želám Vám všetkým všetko dobré do nového roku a tešte sa na moje nasledovné články. :)
  
                                                                             
                                                                                    Vrecúško VANS





                                                                         Štýlove čierne tenisky


                                                                Basic tričko s nápisom TOKIO a iné nájdete tu.








snapback / tričko / bunda / rifle / vrecúško /topánky - www.budchlap.sk kardigán - Bershka okuliare - House
       


Komentáre

Obľúbené príspevky