Na potulkách Rakúskom

. . .


Grüß Gott  !




Alebo teda ahojte všetci ! Pripomínam sa vám novým príspevkom, ako ma už poznáte, nepíšem často príspevky, vždy len vtedy, keď mám na to chuť. Čo by som vám nové povedal? Tak teda úspešne som ukončil prvý ročník na Univerzite Konštantína Filozofa v odbore žurnalistika, ktorý študujem, verím, že aj moja gramatika sa odvtedy zlepšila. Som za to moc, moc šťastný ! Bol to pre mňa náročný rok od ukončenia strednej školy. Hneď ako som zmaturoval som sa rozhodol celé leto pracovať ale užil som si ho! A tak neskôr mi začal prvý semester na univerzite. Bál som sa,zo začiatku, potom som sa do toho dostal a všetko už bolo fajn ! Spoznal som kopec nových skvelých ľudí, ktorí už patria do môjho života a som za nich vďačný. Tak to len na okraj. Minulý víkend sme sa rozhodli urobiť si výlet do Rakúska, odkedy žijem tuto v Nitre, Rakúsko veľmi rád navštevujem. Podstate som už ponavštevoval skoro všetky zaujímavé miesta poblízku Nitry a už nemám kam chodiť ! :D (hah) tak teda musím do Rakúska. Ak by ste mali nejaký tip na zaujímavé miesto na západnom Slovensku, určite mi to napíšte do komentáru. Chystám sa aj do Trenčína. Vrátim sa teda ku Viedni, aj keď nenavštívili sme priamo ,Viedeň ale nákupne centrum SCS - Shopping City Sud vo Vosendorfe pri Viedni. Nebudem vám sem fotiť, čo som si nakúpil, pretože podľa mňa hauly aj tak nikoho nezaujímajú. Uvidíte to ,keď tak na fotkách na mojom instagrame @adrianback a ak by vás nejaká vec zaujala, rád vám na správu odpíšem. Moje prvé kroky v SCS viedli do predajní, ktoré na Slovensku nemáme, Hollister, Primark, atď. Čo ma ale prekvapilo bolo neskutočne veľa ľudí v Primarku, sú tam síce veci za dobrú cenu ak si chcete nakúpiť basic veci za málo peňazí, ale také množstvo ľudí som ozaj nečakal. Po dobrej pizzy v reštaurácií v SCS, sme teda namierili ešte do Parndorfu, tam som si ale nič nekúpil, nič ma nezaujalo a prišli sme akurát hodinu pred zatvorením Parndorfu. Nakoniec sme deň zakončili v Podersdorfe am See na dobrej kávičke pri Neziderskom jazere, ktoré je krásne! Nádherné, a ten pokoj a milí ľudia. Ak by som mal možnosť, hneď by som sa tam presťahoval. Je veľmi smutné, že aj u nás to nie je také... predsa som cítil také tie malé rozdiely v mentalite ľudí. A tá čistota okolo jazera ! 


Či už v Neusiedl am See, vo Weiden am See alebo v Podersdorfe, nikde som nevidel odpadky, všetko bolo čisté a upravené. Tak by to mali byť aj u nás a mali sme si začať vážiť aj našu krásnu prírodu. A aby som nezabudol ! Nedávno mi prišiel tento krásny pánsky ruksak Armani Jeans POSTAROLA z eshopu, ktorý ma svoj pôvod vo Francúzsku a je už aj u nás ! Sú tam naozaj krásne veci od takého množstva značiek,žeby vám nestačil ani jeden celý deň na ich prezretie. Nenakupujem často cez internet, len z overených zdrojov, no zo  si toho určite ešte naobjednávam ! Odporúčam vám si tento eshop pozrieť, nájdete tam aj veci od značiek ako Moschino,Gucci,Vivienne Westwood... uplny luxus  ! no a mnoho ďalších. Toľko odo mňa, a pridávam pár fotiek z výletu. :)
a určite nezabudnite navštíviť www.spartoo.sk :) Milí fanúšikovia a pripravil som si aj pre vás tento zľavový kód SPARTOO10SK a máte s ním zľavu 10%, platný je do konca júna.
(nedá sa použiť na už zlacnený tovar alebo s inými zľavovými kódmi)









Komentáre

Obľúbené príspevky