Začni jeseň s CCC !

. . . 

Jeseň sa nám už vonku búri. Lístie zmenilo svoje farby , vonku častejšie prší. Vietor je chladnejší. Prichádza pomaličky čas užiť si tie sychravé večere pri varenom vínku, dobrom čaji a kvalitnom filme. Aspoň takto vyzerajú moje posledné dni. Ako mám viac času, jeden večer som tak premýšľal. Pri unáhlenom životnom štýle zabúdame niekedy na seba samých. Niekedy je potrebné v živote troška spomaliť. Myslieť viac na seba, viac proste milovať seba samých. Čím som starší, tým viac si uvedomujem isté veci a pristihol som sa pri tom. Čo tak myslieť na svoje nohy ? Hah, divná myšlienka všakže. Celý život nás naše nohy nosia po svete. Uvedomil som si niekedy prečo by som im nedoprial kvalitnejšiu obuv? Vždy, keď si vyberám topánky, pozerám na to ako vyzerajú, aká je to značka a či v nich ohúrim ostatných. No, málokedy som myslel nato, či sa v nich cítim pohodlne, či sú vôbec pohodlné. Rozhodol som sa, že už nebudem pozerať len na to ako vyzerajú, ale či sa v nich aj dobre cítim. Je iné, keď pri nákupe vyskúšate danú topánku, v tú chvíľu je jasné,že sa v nich cítite dobre, lebo po nich túžime, chceme ich. Ale cítite sa v nich pohodlne aj neskôr, keď nadšenie opadne?




V túto jeseň priniesla značka CCC svoju novú kolekciu topánok. Myslím, že dámy neurazím ak sabudem venovať, len tej pánskej časti tejto kolekcie. Časy, keď nakupovanie bolo len privilégiom žien, už našťastie, pominuli. Pánska topánková výbava nezačína a nekončí len jedným modelom na jeseň a zimu. CCC prichádza s bohatou ponukou obuvi do chladnejších mesiacov - od nízkych čižiem,cez šnurovacie army a chelsea boots, po elegantné poltopánky. Vynosíte ich do kancelárie a takisto kdekoľvek, kde potrebujete vyzerať elegantne a formálnejšie. Ak neviete, ktoré sú pre vás tie pravé, vsaďte na klasické hnedé s mierne predĺženou špičkou. Čo sa týka materiálu, obmedzovať sa nemusíte len na hladké kožené spracovanie. Línia Lasocki for Men je plná nápaditých modelov z brúsenej kože, ktorá je dobre prispôsobivá a príjemná aj na celodenné nosenie. Nezabúdajte však na pravidelnú starostlivosť a impregnáciu. :) Ja som si tieto chelsea boots moc obľúbil ! <3


Viac inšpirácie nájdete na www.ccc.eu

/sponsored/

Komentáre

Obľúbené príspevky