ENVY x priveé lounge - Večer plný luxusu


Krása, móda a zdravie na jednom mieste !
V jeden deň som dostal pozvanie na prominentnú súkromnú akciu Natálky Selvekovej. Nemal som ani tušenia o čo ide, až keď som prišiel v daný deň, na určené miesto, videl som tie nádherné luxusné priestory. Kvalitné nápoje a občerstvenie, ktoré tam bolo, krásni ľudia a samozrejme moji známi, ktorých som opäť rád po dlhej dobe videl. Priblížim vám pár informácií o tomto koncepte. 
Sen mnohých žien sa stal skutočnosťou. V Bratislave sa stvorilo miesto, kde sa ženská krása snúbi s noblesnou eleganciou. V luxusných priestoroch Paláca Motešických sa totiž otvára jedinečný priestor Envy x Priveé, unikátny koncept beauty & fashion lounge.

Renomovaná klinika estetickej medicíny ENVY pôsobí na našom trhu už od roku 2008. Za necelých desať rokov sa zaradila medzi popredné kliniky poskytujúce vychýrené kozmetické ošetrenia podľa posledných svetových trendov, masáže, laserové ošetrenie, služby plastickej chirurgie či vnútorného lekárstva. Bolo otázkou času, kedy nastane moment a ENVY sa posunie opäť o krok vpred. 
Tento moment nastáva práve teraz. Predstavujeme vám miesto, kde vám takmer na počkanie uberú pár rokov z výrazu tváre, pár centimetrov na problematických partiách, rozžiaria pleť a vykúzlia zdravé a krásne vlasy. Zároveň miesto, kde vám úsmev na tvári vyčaria jedinečné módne kúsky od popredných slovenských či českých návrhárov, ktoré pohladia každú ženskú dušu. A navyše miesto, kde si môžete vychutnať hýčkanie od profesionálov, komfort a súkromie. V skratke ENVY x PRIVEE - spojenie korektívnych a kozmetických zákrokov kliniky ENVY, módneho butiku poo vedením kreatívneho riaditeľa Andreja Kusalíka a prestížneho hair & make up štúdia Patrika Suši Veselého.

" Už roky podporujem slovenskú a českú módu a dizajn. Som šťastná, že sa nám s Andrejom podarilo spoločný sen premeniť na realitu. Slovenské ženy sú krásne a zaslúžia si mať miesto, kde môžu relaxovať, dať sa skrášliť a vychutnať si ten pravý oddych, po akom každá žena túži. A to všetko na jednom mieste," povedala majiteľka Natália Selveková.
 Tento úžasný koncept je tu každý pracovný deň pre vás od 10:00 do 18:00 v Paláci Motešických. :)
Fotostory z eventu otvorenia tohto konceptu. :)
Prišli známe osobnosti ako Dominika Cibulková, Vera Wisterová, Denisa Mendrejová, Dara Rolins, Soňa Skoncová, Gabriela Drobová, Eva Rezešová Džodlová, Rasťo Holubec, Fero Mikloško, Barbora Franeková, Boris Hanečka , Janka Kurilaková, Michael Kovačík, Kristína Kormúthová, Zuzana Šebová a mnoho ďalších. 












































Po tomto úžasnom večeri som si to zamieril do Chateau Appony. Milujem sem chodiť, je tú nádherný zámocký park a krásna historická knižnica. Vždy si tu rád vždy vychutnám dobrú kávu. Ešte som tu nevyskúšal welness ale verím, že si aj na to nájdem čas. :) Mohli ste si všimnúť, že mám na sebe opäť topánky od CCC, tejto značke som verný už dlhé mesiace. Nemôžem si ju vynachváliť, topánky sú komfortné a už sa teším až ich vyskúšam aj na horách. :)






Komentáre

Obľúbené príspevky