ME,MYSELF & I




Možno ste si niektorí z vás položili otázku, prečo som tak dlhú dobu nevydal ani jeden článok. Bolo to pre mňa veľmi zaujímavé obdobie v živote, plné výstupov aj menších pádov. Nuž ide o to, že som potreboval nájsť samého seba resp. som vo veku, kedy sa meníme a snažíme sa pochopiť samých seba a kladieme si otázky na ktoré nie sú možno odpovede. Viem, znie to ako strašné klišé, ktoré ste už určite v nejakom filme počuli,hah. :) Určite ste si niektorí z vás zažili to isté čo aj ja, niektorí z vás sa možno stále nachádzate v takejto etape života. Nevravím, že som už túto etapu prekonal, no už nie som na jej začiatku. Stále sa hľadám a spoznávam svoju osobnosť a moje potreby. Potreboval som si pár vecí v živote urovnať a aj v mojej mysli. V mojom živote sa udialo veľa zásadných zmien, ktoré trocha menia moje životné smerovanie. Mnohí sa taktiež zamýšľate, čo v živote, kam sa môžem ďalej posunúť? Pár mesiacov dozadu som sa dostal do bodu stagnácie a mal som pocit, že už nemám vám čitateľom, čo ponúknuť. Veď je tak veľa skvelých a inšpiratívnych blogerov a blogeriek, čo na Slovensku máme a majú dosť vymakaný content. A tak som zavrel notebook a na svoj blog sa dlhé mesiace ani raz nepozrel, nechal som sa pre zmenu inšpirovať ja inými. Mám 21 rokov a študujem už 3-tí rok žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre, mnoho vecí ma tam posunulo vpred, aj životné situácie. Určite neľutujem, že som šiel na vysokú školu. Avšak už by som rád pracoval na plno a venoval sa tomu po čom túžim. Mnohí viete, že som sa blogovaniu začal venovať ešte 4-5 rokov dozadu. To som mal cca 17 rokov a bol som úplne iný,sám seba pozorujem,bol som naivnejší, možno troška ľahkomyselnejší, nerozvážny. Od tej doby sa moja osobnosť vo veľa veciach zmenila. Moje blogovanie v minulosti bolo skôr sporadické, než časté. Nemal som potrebu aby som vás zaujal každou ,,prkotinkou". Tam , kam som sa dostal a považoval som to za zaujímavé, o tom som napísal. Musím povedať, že od mojich 17 rokov sa môj pohľad na svet výrazne zmenil. Udalosti v mojom živote ma vyformovali a stále ma formujú, tak ako aj každého z vás, na osobnosť akou sme teraz práve v tejto chvíli. Verím, že ma formujú na lepšiu osobnosť.
21 je veľmi zaujímavý vek v živote človeka, necítim sa byť dospelý, no necítim sa byť už ani dieťa, ktorého najväčší problém bolo, kam si pôjde sadnúť na kávu alebo kam sa pôjde zabaviť. Som vo veku, kedy sa vzťahy v mojom živote menia a hlavne s mojimi blízkymi. Priateľstvá, sú v zlomových bodoch, či vydržia alebo sa dostanú do zatratenia, to nevie nikto. Sú isté veci, o ktorých sa s vami podeliť nemôžem(zatiaľ?). Sú pre mňa súkromné a mnohým by sa nepáčilo ak by som ich dal napovrch ale to ma možno niektorí z vás pochopíte. :) Rešpektujem súkromie iných osôb, s ktorými som v kontakte a nemajú potrebu byť spomínaný:) 
Chcem tým len povedať a poďakovať sa za priazeň, ktorú niekedy dostanem v správach na instagrame. :) Sú to milé správy od ľudí, ktorí niekedy cítia to isté v tej chvíli, tak ako ja. Ďakujem, že ma aj naďalej sledujete, verím, že časom prídem na to ako pozviechať môj blog opäť na silné nohy. Ak nie tak si určite z insta profilu odstránim popis ,,lifestyle blogger" haha ! Držte mi prsty pri písaní mojej bakalárskej práce, ktorá ma tento rok čaká a v spravení všetkých skúšok. No a potom uvidíme kam ma život zavanie.
Je to dosť zaujímavé a napínavé, keď nevieme čo bude, nie? 

Odhodlal som sa ale ešte pár týždňov dozadu na skvelé fotenie s fotografom Petrom Plichtom, ktorý ma takto zvečnil a ukázal ma zo svojho uhla pohľadu, niektoré zväčšenie mojej osoby sa mi na fotke nepáčilo, možno preto, že som k sebe až prehnane sebakritický, no jemu áno. Každý máme iné nazeranie na svet, to je to, čo nás robí jedinečnými. Ďakujem aj za trpezlivosť, ktorú pri mne mal, veru je to so mnou niekedy ťažké. 

:)



Komentáre

Obľúbené príspevky