Ľahší život s prírodnou českou kozmetikou MANUFAKTURA



Ahojte, milí čitatelia
Na úvod by som vám rád podal informácie o kozmetike, ktorú používam. 
S tým by som spojil aj predstavenie novej jarnej kolekcie od MANUFAKTURY , ktorá je v predaji už od 1.3. 2019.

Rebarbora a divoká čerešňa.

Na prvý pohľad sú tiet  rastlinky od seba úplne odlišné, no skrývajú v sebe skutočnú explóziu vitamínov, minerálov a antioxidantov pre intenzívnu hydratáciu, príjemné zvláčnenie, omladenie a ochranu proti nepriaznivým vonkajším vplyvom. Rebarbora - našimi babičkami dôverne známa, poslednou dobou však trošku zabudnutá. Svojim vzhľadom skromná a nenápadná, napriek tomu, vďaka jedinečnej chuti a blahodarným účinkom označovaná ako kráľovná jarnej sezóny. Divoká čerešňa je symbolom radosti, šťastia a znovuzrodenia. Nájdeme ju na záhradách aj v parkoch, pýši sa šťavnatými plodmi s výnimočnou chuťou a krásnymi kvetmi, ktoré sú neodmysliteľne späté s tradíciou bozku prvhého mája. Na obrázkoch budete môcť vidieť jemný hydratačný gél a šampón, je vhodný aj pre citlivejšiu pokožku. Má mimoriadne jemné zloženie a to na báze cukru, kokosového a olivového oleja bez obsahu SLES a silikónov. Obsahuje ovsený beta-glukán, panthenol a mandľový olej, ktorý pokožku vyživí a upokojí. Hydratačný gél na ruky obsahuje naviac aj makadamiový olej a bambucké maslo , podobne zloženie má aj zamatové telové mlieko. Hydratačný balzam na pery s výťažkami z rebarbory a divokej čerešne - ten obsahuje jojobový olej , včelí vosk, vitamín E, panthenol a bambucké maslo, vašim perám poskytne skvelú starostlivosť. A tento produkt som si obľúbil najviac hydratačná pleťová hmla ,  tento produkt nosím aj so sebou a keď po dlhej dobe cítim suchú pleť využijem túto hmlu pre osvieženie pleti. Mimo toho táto hmla obsahuje alantoín a kyselinu mliečnu. Je vhodná aj pre očistenie pleti ako pleťová voda.
Na záver svieži poctivý sirup je skvelý na lahodnú limonádu alebo na alkoholický drink :)
Nikdy som osobne nemal rád sirupy, pretože vo mne evokovali veľa farbív a umelých látok, tento sirup ale obsahuje len prírodné ingrediencie. Vyrába sa pre Manufakturu, 
 je lisovaný za studena v Jizerských horách - tak aby si ponechal v sebe, čo najviac cenných vitamínov a minerálov. 
Moje osobné skúsenosti s Manufakturou, ktorú používam už viac než rok sú skvelé. Musím uznať, že odkedy používam túto kozmetiku, moje problémy ako akné z môjho života takmer vymizli. Taktiež ako alergik trpiaci alergickou nádchou, mám občasné prejavy aj na svojej pokožke ,ako je občasné svrbenie pokožky. Niekedy sa u mňa objavilo aj výrazne začervenanie, keď som používal menej kvalitnú kozmetiku, ktorá v sebe obsahovala viac chémie a parfumácie, konkrétne nebudem menovať. Prešiel som potom na túto značku, a začal používať ich radu s morskou soľou a víťažkami z ovsených vločiek. Veľmi som si obľúbil aj flakóny v ktorých sa nachádzajú a dizajnovo sú navrhnuté veľmi prakticky, pre viac info o ňom klikni sem . :)
Osobne som veľmi smutný, keď vidím značku, ktorá sa prezentuje ako čiste prírodná a aj tak má v sebe parfumácie alebo používa látky, ktoré by sa v prírodnej kozmetike, rozhodne nachádzať nemali. S manufaktúrou ale našťastie tieto problémy riešiť nemusím. Rozhodne zavítajte do ich predajní a pokochajte sa novou radou kozmetiky, určite si každý prídete na svoje. :) 
Veľkou výhodou tejto značky, je taktiež cena a kvalita. Cenovo je táto kvalitná kozmetika dostupná širokému počtu zákazníkov.



Chutný sirup


Poradím vám ešte skvelý recept na limonádu s týmto sirupom. Rebarborový sirup zalejte studentom vodou alebo tonikom v pomere 1:10, pridajte šťavu z limetky a premiešajte. Servírujte s ľadom a môžete ozdobiť aj čerstvým ovocím. :) Na zdravie!







Rád v komentároch uvítam aj vaše názory a skúsenosti s tou kozmetikou ! :)

sponzorovaný príspevok

Komentáre

Obľúbené príspevky