SENSODYNE / LOONO - Siahni si na prsia #prsakoule

. . .

Na Slovensku štartuje aktivácia organizácie Loono a výrobcu zubných pást Sensodyne zameraná na prevenciu proti rakovine prsníka. Vzhľadom k tomu, že na následky karcinómu prsníka zomrie na Slovensku každý rok až 300 žien, je viac ako dôležité samovyšetrenie prsníkov. Táto základná prevencia, ktorú možete ľahko vykonávať sami či s partnerom, vám môže zachrániť život.


Vznik niektorých ochorení nie je možné predvídať, ani im zabrániť. Rakovinu prsníka je však možné odhaliť včas a to v štádiu, kedy je ešte liečiteľná. Na Slovensku tak novo vyšiel do platnosti povinný skríning prsníka. Mnoho žien je diagnostikovaných už s pokročilou rakovinou prsníka a v priemere 300 žien ročne u nás zomiera zbytočne len preto, že nešli na prevenciu ktorá by odhalila ochorenie včas. Celoplošný štátom garantovaný mamografický skríning môže tento stav výrazne zlepšiť. U mladších či rizikových pacientiek sa odporúča ešte vyšetrenie prsníka ultrazvukom. Obdobie medzi dvoma vyšetreniami je však dlhé, trvá celé dva roky, preto je samovyšetrenie veľmi dôležité.

Šírenie osvety v oblasti zdravia a prevencie je to, čo prepojilo neziskovú organizáciu Loono a výrobcu zubných pást Sensodyne. 

Kúpou každého produktu Sensodyne môže od oktobrá tohto roku každý z vás prispieť 10 centov na preventívnu kampaň #prsakoule, za ktorou stojí práve tím mladých lekárov, študentov lekárskych fakúlt, ktorí už v oblasti reprodukčného zdravia, prevencie onkologických a kardiovaskulárych ochorení vyškolili viac ako 50.tisíc ľudí. Kampaň #prsakoule učí, ako správne a pravidelne 1x mesačne vyšetrovať prsia a odhaliť tak prípadnú rakovinu v časnom štádiu.

Podľa výskumov spoločnosti GSK vystačí zubná pasta Sensodyne svojím užívateľom približne na 1 mesiac, a tak okrem čistých zubov a úľavy od bolesti citlivých zubov môže postrážiť aj správnny interval pre vyšetrenie prsníkov. Stačí si preto zapamätať jednoduché pravidlo a heslo kampane. 

Došiel Sensodyne? Siahni si na prsia.


V Bratislave sa uskutočnila tlačová konferencia a diskusia pri predstavení tejto kampane, ktorej som sa zúčastnil a som veľmi rád, že vám môžem týmto spôsobom sprostredkovať tieto informácie o tejto dôležitej kampani. ,,Od samotného začiatku sme vedeli, že nechceme strašiť ľudí slovom rakovina. Pred ním každý zatvára oči. Preto sme zvolili iný štýl komunikácie, ktorým voláme do sveta, že samovyšetrenie je vlastne cool a súčasť zdravého životného štýlu," uviedla zakladateľka LOONO, Kateřina Vacková.

,,Výskyt rakoviny prsníka je stále častejší, preto prevencia je veľmi dôležitá. Spolupráca s Loono, ktoré organizuje na túto tému workshopy, kde sa ľudia učia, ako si vyšetriť prsia či semenníky, má za cieľ zvýšiť informovanosť o tejto problematike," uviedla brand manažérka SENSODYNE, Vanda Študentová. 











sponsored/ zdroj KinderedGroup.sk & KinderedGroup.cz





Komentáre

Obľúbené príspevky